Kevadpealinn

Posted: mai 30, 2009 in Uncategorized

Kuna Silmarõõm käis sõdurpoissi mängimas, bikiinides neidiseid vaimustamas [Kes õnneks või kahjuks osutusid kaheteistkümneaastasteks.] ja kassipojale oma kiivrit voodiks pakkumas; kasutasime meie seda aega ära ja lendasime rõõmsalt nelja tuule poole – Türi Lillelaadale.


Kuna Lillelaada kogemus oli mul esimene ja üleüldse üle pika aja üks korralik laadakogemus, siis see meeldis väga. Nii suur ja nii palju! Ise aiapidajana oleksin kindlasti eufooriast lolliks läinud. Mulle meeldis seal ringi trampida ja kaupa vaadata. Sain endalegi soodsalt mahetalu kuivaineid, mett ja lastele raamatugi.
Veel oli väga üllatuslik tasuta laste mängutuba, kuhu mudilasi mängima sai jätta – Mirith kasutas selle võimaluse rõõmsalt ära.
Ja ema-lapse vaheline side tõestas end taaskord; samal momendil, kui mina jõudsin lastetoa hoone ette, et Mirith ära tuua, helises mu telefon – tütar tahab ema!


Üldiselt lebotasime mõnusalt kogu see kolm päeva pea mitte midagi tegemata. Ja see mulle meeldibki.
Türil olles tunnen iga kord, et tahaksin majas elada. Lapsed saavad joosta ja mina rahus lebotada, ilma, et peaks nende kadumise pärast muretsema. Muidu pean end korteriinimeseks, aga seal tunnen, et tahaksin oma hoovi ja…oma kodu. Lastel on ikkagi aias nii hea.
Kallis sõbranna fotograaf K’d polnud ju ka pikka aega näinud, nii mõnus oli klatšitada ja õhtuti veinipidusid korraldada.

Pühapäeval liitus meie lebotuuriga ka Margus, kes üllatas mind lastelembusega, korra suutis isegi Mirithil jonnituuri ära hoida.


Ooh, ma loodan, et suvi tuleb rohke selliste külaskäikude ja emotsionaalsete laengute poolest.

Lisa kommentaar

