Ma vihkan raha

Posted: juuni 19, 2009 in Uncategorized

Päriselt. Igast otsast. Tahaks tagasi ühiskonda, kus igaüks kasvatab ise oma kardulad ning vajadusel vahetab naabriga ühtteist. Või siis hoopis ühiskonda, kus kõik lihtsavalt saavad normi järgi võrdselt (ma tean, et see on utoopia).

Aga ausalt, nututuju tuleb peale, kui oled just tulnud pangaautomaadi juurest ja mõistnud, et kuigi oled see kuu koonerdanud nagu väike juut, ei tule Sa kuidagi omadega kuu lõpuni välja ning seda, et seal vahel ka Jaanipäev on, ei taha üldse endale tunnistada. Ning siis, valides hoolikalt poes vaid kõige vajalikumaid toiduasju, satud nende eest makstes rõõmsa perekonna ette, kes tulnud oma nädalavahetuse osturallit sooritama. Ja Sa vaatad nende kaupa ja Sa mõtled – tahan kah süüa! Tükk tegu on oma pisarate kinni hoidmisega.

Ma ei ole kade inimene, ausalt, mul on hea meel, et teised saavad. Aga ma tahaks kah rahuliku südamega oma lapsele osta “neid oranžide pallikestega asju”, ilma et peaks mõtlema, millest selle arvelt loobuma peab.

Ma tegelikult tean, et mul on lihtsalt halatuju, sest viimasel ajal on asjad kehvemad. Vahepeal on ju mõni suurepärane kuu, kus käin ja teen, mis tahan. Aga kui juba mitu kuud aina jälgid ja jälgid ja jälgid, siis teeb tuska.
Ja siis unistad maailmast, kus kõik saavad, mida tahavad.

Lisa kommentaar

