Eneseanalüüs on tähtis

Posted: juuni 29, 2009 in Uncategorized

Lõunasöök. Mirith on endale päeva eesmärgiks mind püstihulluks ajada.
Korra juba suutsin ta taha tuppa ajada, sest ta päris nii jaburaid asju ning vastustest aru ei saanud ja ma tundsin, et hakkan kohe karjuma, kui veel üht küsimust kuulen.

“Emme, mis söögiks on?”
“Heldus, vaata taldrikusse, siis näed.”
“Ma tahan, et Sa ütleksid.”
“Ütle ise, Sina oled ju korrapidaja.”
Ütleb.
“Aga emme, miks meil täna see toit on.”
“Sest muud pole. Täis suuga ei räägita”
“Mis mõttes pole?”
“Külmkapis pole muud süüa.”
“Miks?”
“Sest külmkapis on vaid see toit, mis sinna ostetakse.”
“Aga miks Sa muud toitu sinna pole ostnud.”
“Miks peaks? Mis sellel toidul häda on?”
“Midagi pole, mulle väga meeldib.”
“Söö siis.”
15 sekundit vaikust.
“Emme, kas need on ahju- või keedukartulid?”
“No mis Sa ise arvad?”
“Keedu muidugi.”
“Miks siis Sa küsid?”
“Niisama. Aga miks Sa siis toidu ahjus tegid?”
“Mis toidu? Ei teinud ju. Just ise ütlesid, et keedukartulid.”
“Ma ei räägi kartulist, ma räägin ülejäänud toidust.”
“Ma ei teinud seda ahjus. Palun, lase mul süüa.”
“Aga tegid ju.”
“Ei teinud.”
“Ma nägin ju.”
“Mida Sa nägid, Sa magasid. Ma tegin pliidi peal süüa.”
“Aga kuidas pliidi peal ahjukartuleid tehakse?”
“Need POLE ju ahjukartulid. Miriiiith, palun.”
“Aga Sa ju just ütlesid, et need on ahjukartulid.”
“Misasja? Ma pole midagi öelnud.”
“Ütlesid ju.”
“Mirith, ma lähen hulluks.”
“Ära mine.”
15 sekundit vaikust.

“Emme, kas Sa tead, et ma olen päris jutukas?”

Vähemalt lahustas see naer mu närvipinge ja ma ei viskanudki teda aknast välja!

Lisa kommentaar

