Suvi algas!

Posted: juuli 17, 2009 in Uncategorized

Jah, ausalt. Meie suvi algas alles eelmise nädalavahetusega.
Laupäeval oli mul kurikuulus igakuine naistekas, mis oli üle mitme kuu üks lõbusamaid õhtuid. Peale seda vedelesime pühapäeval kalli Barbie ja tema imekauni tütrega rannas, kellel muuseas oli üks imekaunis dressikas seljas ning sebisin end eelisjärjekorda selle omanikuks, kui see kord väikseks jääb [Va materjalist, ma tean, aga kui te seda näeksite, tahaksite endalegi.]. Barbiet oli nii tore üle pika aja näha, suur kõht ees ja õnnelik nägu peas!
Pühapäeva õhtul oli selle suve üks esimesi “õigeid” mänguväljakutamisi, ehk siis suurema kamba emmede ja lastega, nagu ma eelmisest suvest harjunud olin.

Peale seda läks nagu lepase reega. Kõik järgnevad päevad sai väljas veedetud, isegi rämpstoitu söödud, oioi. Ja alles nüüd on mul õige suve tunne. Ärapõlemine, sõbrannad, mänguväljakud, rand, päike, söömatus ja õhtuti kurnatult voodisse vajumine, see on minu jaoks õige suvi.

Kolme erineva päeva jooksul kondasime ka mööda linna, üritades Melianile sandaale leida. Annad kuradile näpu, võtab terve käe… Jah, kõike muud leidsime küll. Näiteks Humanast Melianile roosa pesueht nahktagi, ainult et hirmkergest kunstnahast tehtud, lukkude ning leopardimustrilise voodriga. Maailma armsaim asi! Ja Mirithile Walkingust 19 krooniga papud [Jookske, tüdrukute emad, sest valik oli vägev].
Meliani sandaalidega oli muidugi nutusem lugu. Tundub, et alla 20 numbri normaalseid kõva tallaga jalanõusid ei tehtagi. Ühed 19 leidsin Hinnapommist, aga need lainetasid veidralt. Noh, ma muidugi ei arvesta siinkohal spordipoodide 300.- või, mis veel parem, 600.- jalanõusid. Ja no ühes lastekirbukaubapoes olid samas suuruses eeeeriti sädelevad ja eeeriti roosad papud, mis isegi minu mimmi maitse jaoks liiaks osutusid.
Kolmandal päeval ehk eile poolkogemata turule vajudes, lootuse kaotanult, leidsin sealt lõpuks sandaalid, mis on küll veidi suured, kuid vaieldamatult parim valik selle olematu seas.

Isegi mina jõudsin shoppamisest ära tüdida, mis pole just tavaline asi. Aga noh, nüüdseks on see üle läinud. Õnneks.

Silmarõõmuga täitus kah eile pool aastat. Tegin talle ahjus lõhet, esimest korda elus ning oma juustutorti, kaunistatud kakao- ja maasikasüdamega. Pluss küünlad ja vein ja muu ilus ning nunnu. Ma tean, mitteminulik, aga lõppeks võis vist isegi rahule jääda.
Kesk romantikat pani Silmarõõm kööki kardinapuu kah üles, et ma rahumeeli ihualasti hommikusööki saaks valmistada. Mitte, et kardina puudumine mind enne takistanud oleks…

Elu on ilus. Suvi on käes. Internet on niii vähetähtis. Ees ootab üks imeilus nädalavahetus ning unistus ühest tegusast ja veel paremast augustikuust.
Kohtume!

Lisa kommentaar

