10-punkti äratus

Posted: juuli 19, 2009 in Uncategorized

Mul on üks suur must küünal. Hästi ilus, kandiline, majesteetlik küünal. Mis peale üht õhtut jäi seisma postamendile mu voodi kõrval.
Täna hommikul ärkasin ma selle peale, et see täpselt 685g kaaluv küünal lendas mulle otse kümpi. Ärkasin millisekundi jooksul ning hakkasin lihtsalt nutma. Kui aus olla, ma ei mäleta viimast korda, mil ma füüsilise valu pärast nutsin, aga julgen arvata, et see oli ikka päris ammu. Vist peale Mirithtit, keisrivaludega.

Kuni märkasin, et mu jala peale tilgub verd. Peale seda toetasin end köögi aknalauale, külmutatud Talupoja Ühepajatoit ninal ning salvrätik selle all mu elumahlu püüdmas.
Tüdrukud passisid läbi köögiukse aknaklaasi ning ei julgenud kumbki piiksu kah teha.

Siin majas juba igav ei hakka.

Lisa kommentaar

