Aitäh!

Posted: august 1, 2009 in Uncategorized

Jalutasime soojal suveilmal lastega rõõmsalt ranna poole.
Mingi hetk sõidavad meist jalgratastega mööda kaks teismelist noormeest, mõlemad naeravad ning üks näitab mulle pöial-üles märki.
Hmm, mõtlen mina, veidrad lapsed.

Mõni samm hiljem ületame vöötrada. Seisma jääb läikiv must auto. Nagu viisakale liiklejale kohane, noogutan neile peaga, tänades ülelaskmise eest.
Järsku avaneb kõrvalistuja aken ning kutt pistab pea sealt välja ja hõikab: “Hoopis meie peaksime Sulle aitäh ütlema. Kena pepu!” ning tõmbab naerdes pea sisse tagasi.

Noooojah. Sel hetkel jõuab mulle kohale, et kui enne hoidis mu käekott lehvivat miniseelikut rõõmsalt paigal, siis nüüd on see käekott ju käru peal ning ilmgi on heitlikult tuuline. Ma olin ühe päääris pika tänavavahe jalutanud, kodust erootikat harrastades.

Jah, ma tean, sarjast “Minuga ikka juhtub.”

Lisa kommentaar

