Minevik, olevik ja tulevik

Posted: august 6, 2009 in Uncategorized

Hei hopsti, neegrid. Me oleme ikka veel elus. Ärge saatke mulle õiendavaid kirju, et ma ei jaga teiega midagi :D. Suvi on lihtsalt selline aeg, et oleme kogu aeg ära.

Minevikust midagi märkimisväärset rääkida polegi. Jätkuvalt ootavad kajastamist HRL, Mirithi kinoskäik ja Pihlaka talu külastamine. Muidu kondasime niisama mööda randa ja mänguväljakuid, vedelesime, sotsialiseerusime ning nautisime ilma.

Olevikust vast nii palju, et sain taaskord paar mööblieset värvitud ning uue laua soetatud, seega läks elutuba ümbertõstmisele. Eile just saime mööbli tuppa, nii et praegu ei mahu eriti karkudegagi kõndima, kõik on alles laiali.
Tagatoast viskasin lasteriiete kummuti juba õite ammu välja, aga vot uut kohta neile pole siiani viitsinud tekitada, nii on ka seal paras kaos. Me pole ju üldse kodus!
Täna käisin TV3le intervjuud andmas, teemal alaealiste abordi õigus. Taustaks filmiti lapsi kah. Melian röökis pool aega nagu segane, sest emme, va kurivaim, ei lubanud purskkaevu ronida.
Nii et homme, reedel, võite kõik TV3 seitsmeseid uudiseid vaadata.

Tulevikus saab aga lõbus olema. Esiteks saab mul emapalk läbi ja tekib rahaline auk. Aga ma ei oska paanitseda, ausalt. Kõik ütlevad, et olen idioot [Kusjuures see ei vaja üldse mingit teaduslikku tõestust, ma nõustun.]. Aga ma olen alati hakkama saanud ja saan ka seekord. Nii et pole vaja paanitseda, eks.
Kajastamist ootavad siis tulevased sündmused nagu sellenädalavahetusene [Ehee.] Hiiumaa tripp, kui esmaspäeval koju jõuame, liitub meie perega üks pisikene kirju kiisupoeg. Järgmine nädalavahetus on tulemas foorumi kokkutulek ühes põnevas kohas ning lisaks jagub augustikuusse küllaga erinevaid üritusi, kokkusaamisi ja sünnipäevu.

Nii et ärge pahandage, kui te minust jälle vaid põgusalt kuulete. No ei ole aega keskenduda.

Lisa kommentaar

