Ma armastan

Posted: august 20, 2009 in Uncategorized

…inimesi. Lihtsalt, üleüldiselt ja kõikehõlmavalt. Ma armastan oma lähedasi, sest nad panevad mu end hästi tundma. Ma armastan ülevoolavalt oma lapsi, sest see on emotsionaalne side, mida sõnadesse panna on raske. Ma armastan oma sõpru, sest nad panevad mu tundma, et ma olen elus. Ma armastan suhtlemist, pidutsemist, mänguväljakutel kiikumist ja poes leiva ostmist. Ja seda kõike tänu inimestele, inimestele minu ümber. Ma armastan isegi negatiivselt käituvaid inimesi, sest tänu neile mõistan, kui head ja armsad on teised inimesed. Ma armastan komplimente, kallistusi ja seda õlga, mille najal saab nutta.
Vahel on mul tunne, et see armastus ei mahu minu sisse ära, sest ma olen nii metsikult õnnelik selle kõige üle, mis mul olemas on ja seda on p a l j u. Mul on imelised sõbrad, kellele saab igas olukorras loota, kellega koos ununeb kõik halb ümbruskonnas ja kellega koos olles ei kao naeratus näolt ning lõkerdamine on seaduseks. Mul on imelised tütred, kes oskavad vaid ühe kallistusega ära võtta kurbuse mu seest. Mu lähedased, kes näevad, hoolivad ja aitavad. Isegi tuttavad, inimesed, keda ma pole kunagi kohanud, aga kelle elust ma tean nii palju, kes teavad minu elust ja kellest on saanud omamoodi justkui perekond. Inimesed, kes panevad üheskoos õla alla ja aitavad. Ma armastan inimesi, kes panevad mu ühe sõnaga naerma.

Ma armastan teid, minu inimesed.

Lisa kommentaar

