Nii hea

Posted: august 22, 2009 in Uncategorized

Maniakaalse kurvameelsuse parim ravim on tegutsemine. Kuigi oli suurem tahtmine pea liiva alla peita ehk siis nädalavahetuseks koju teki alla jääda, võtsin end kokku ning tulime sõprade juurde maale.
Esialgne teooria osutus vägagi kandvaks, hea seltskond, kuum saun ning õllepudel viisid halvad mõtted minema. Ekspromt sai isegi otsustatud siin terve nädalavahetus veeta ning selle tarbeks käis Kõigeparem poes harjutamas, mis tunne on isa olla, kui pidi pisipärijanna jaoks mähkmeid ostma, mis teadupärast on asjaga mitte kursis olijatele paras täppisteadus. Aga ta sai vägagi edukalt hakkama.

Lisaks olime päeval natuke aega ka kasulikud, poisid lõhkusid puid ning mina ladusin neid riita, nii mõnus tühjaks rassimise töö. Kirve kallale ma veel ei läinud, tundus lihtsam jääda kergema töö manu, aga küllap jõuan ühel ilusal päeval ka selleni.

Eriti hea oli vaadata muidugi noori (poolpaljaid) isaseid tööd tegemas. Minu silmis annab see mehele punkte juurde, kui ta võtab selliseid töid iseenesest mõistetavalt ning need vingumata ära teeb. Kusjuures, rämedalt üldistades kipub see just maalastega nii olema, linnalapsed üritavad pigem kergema vastupanu teed minna või nõuavad tehtu eest medalit. Inimesed on mugavad, eks ole, aga töökas mees on omaette väärtus. Silmarõõm on kah maalt pärit ning tõesti on vahe sees, ta on rohkem tegude inimene. Mu ema ikka ütles mulle, et maapoisid on paremad.

Aga lapsed mu seljataga on vist uinunud, imelikul kombel ei luba Melian mul esimest korda elus enne tema uinumist ära minna, tavaliselt lausa ajab uksest välja. Nii et läpakas kinni ja sauna!

Lisa kommentaar

