Meie pere ja muud loomad…

Posted: september 3, 2009 in Uncategorized

1. Meil on nüüd kiisupreili nimega Freya. Melian on järjekindlalt üliõnnelik, et keegi karvane meil pesitseb (Ei, Kõigeparem, Sina ei lähe karvasena arvesse), kuigi juba pea kuu on ta tulekust möödas. Melian hüüab igakord korteriust nähes erutatult “Vreia!” ning varasemasest kombest kolmandale korrusele trügida on ta tänu kassiõnnele lahti saanud. Ka Mamma kassil Bämbul käiakse järjekindlalt järgi, korrutades: “Vreia, Vreia,” kuigi sõna kiisu on sõnavaras täiesti olemas.
2. Ma sain Mirithile maailma armsamad püksid! Sihtisin neid Maxximast, kuid kui soodukas tuli, oli õige suurus meie poest otsas, üks armas klubikas saatis need mulle lausa Võrust. Imearmsad laigulised tikanditega püksid.
3. Mu suur suur probleem telefoniga lahenes tänu sellele, et katkiseks osutus siiski telefon, mitte peakomplekt ning too esimene käis veel garantii alla. Saan jälle muusikat kuulata!
4. Mu kallis arvuti jõudis peale neljakuist rändamist koju ning ei lähe ikka tööle. Tõenäoliselt on uus emaplaat KA vigane. Hõissa…
5. Mul on maailma parim ema. Soigusin talle kuu aega kukeseentest, kuni ta tuligi kausitäie kukekatega!
6. Melian läheb jaanuaris lasteaeda, nüüd on see kindel ja ajab mind ikka nutma.
7. Ma otsustasin vaikselt siiski erialast tööd otsida, kui peaks õnneks minema. Uuest aastast siis juba ükskõik millisele tööle.
8. Härra võttis pühapäeval vaba päeva, et see lastega veeta.
9. Mul tuleb hammas ja see on põrgulikult valus. Ma saan väikestest karjuvatest titadest liiga hästi aru.
10. Ma arvasin, et ei näe eal oma laste peal ära hetke, kus jonnides põrandale pikali visatakse, aga Melian suutis selle siiski korra lasteaias ära teha.
11. Ma lõpetasin akadeemilise puhkuse ning olen taas koolilaps.
12. Avastasin raamatuid uuele riiulile tõstes, et suure tänu enamuse meie lastelugemisvara eest võlgneme kallile sõbrannale fotograaf K’le.
13. Täna on Sindi Rocki 40s aastapäev.
14. Ma sain lõpuks ometi oma aastaid igatsetud ajakirjariiuli vannituppa.
15. Ma jumaldan sügist ja seeläbi ka praeguseid halle ilmu.
16. Käsil on teine samm projektist Melian suure tüdruku kombel magama – juba kuskil kaks nädalat tagasi jätsime ära joogipudeli, eile eemaldasin voodikardina. Tulevikus ootavad ees lutist loobumine ning pulkade äravõtmine.
17. Kõige tähtsam asi mehe juures on see, kui head seljamassaaži ta teeb.
18. Ma hakkasin vaikselt jälle papercraftiga tegelema.
19. Mul on talvesaapaid vaja ja ka see ajab mind nutma 😀
20. Kui keegi teist, armsad lugejad, on hea kunstiandega ning viitsimisega, siis ma otsin ideid oma tatoveeringu laiendamiseks.

Lisa kommentaar

