Tagantjärele

Posted: september 19, 2009 in Uncategorized

…peale eelmise postituse avalikustamist sain üsna kiiresti mitte ühe, vaid lausa kaks kõnet sellel teemal. Kõnede sisu oli üsna sarnane – väga ebaminulik postitus, mis toimub.

Jah, tagantjärele võiks öelda küll, et minu kohta veidi selgusetu ja laialivalguv. Endalgi imelik lugeda, aga hetke ajel tehtud postitus ja ju siis oli vaja. Ärakustutamine ei ole kah minu stiil.

Tegelikult ei olnud see ju üldse armukeseks olemisest. Aga siiski, mul oma nooruse ja kogenematusega on veel õigus olla antud asjas väga mustvalge, kuigi olen kogenud nii petmist kui ka läbi lähedaste inimeste petmise põhjuseks olemist. Selline lihtsalt on minu ellusuhtumine, nagu teine inimene põhimõtte pärast ei ostaks iial esiveoga autot või ei paneks tütrele Rosalje nimeks. Minu jaoks on truudus omaette põhimõte ning just nii paindumatu olengi.

Postitus ise tahtis rääkida ju sellest, et miks armukesed ühelt maalt leiavad endal õigus olevat nõudmisi esitada ja eriti veel peale lahkuminekut, miks usutakse naiivselt mehe sõnu, kes oma naiselegi kõhklemata valetab ja teda reedab ning miks end väärtuslikumaks peetakse.
Seega oli minu jaoks kontekstiväline kommentaar, et kõik armukesed ei tahagi midagi. Ärgu tahtku, nendest polnud jutt.
Ja sellises suhtes, kus seks on vabakäigul ning kokkuleppeliselt võib seda teistelegi pakkuda, ei nimetaks ma asja üldse petmiseks, kokkulepe ju välistab selle osa.
Ning jutt polnud ka mitte nendest paaridest, kus jahtunud suhte ajal leitakse endale uus kaasa, kuigi mina isiklikult tunneks end väärtusetuna, kui vana suhet enne ei lõpetaks.

Ja toonitan veelgi kord, et konkreetne seos “mehel on armukeseks naine” oli nonde kindlate juhtumite taustal. Ei, ma ei ole nii rumal, et ei teaks, kui palju naised armukesi peavad. Täpselt nii kipubki see (minu tutvusringkonnas) olema, et mehed lihtsalt jäävad vahele ja naised mitte, petavad mõlemad. Seega ei tasu end puudutatuna tunda ka isasematel siiaeksijatel.

Nii et vabandan selgusetuse pärast ja teinekord ehk jooksu pealt miskit ei postita.

Lisa kommentaar

