Üks tolmuimeja

Posted: oktoober 18, 2009 in Uncategorized

…ütleb rohkem, kui tuhat sõna.

Mina ja tehnika ei saa üldse läbi. No üldse. Ma lõhun asju puhtalt peale vaadates. Kunagi ammu mu füüsikaõpetaja ütles mulle, et mul on liiga suur magnetväli järelikult. Lapsena hästi tihti näiteks automaatuksed ei avanenud minu peale. Sõbrannad seisid eemal ja tegid naerust püksi, kuidas ma nende uste ees vehkisin. Peale laste sündi see kadus õnneks ära, üsna harva uksed ei avane.
Ja no garantii on mu parim sõber. Mu kodus on vähe asju, mis pole garantiis käinud.
Uurisin internetist selle suure magnetvälja kohta ja tuleb välja, et see ongi nii, eraldan liiga suur jõudu ja lühendan kodumasinate eluiga. Kallis naine, keda pidada.
On inimesi, kellel on see väli nii tugev, et häirivad suures plaanis isegi igasugu arvutivõrkude töötamist. Nagu X-meestes. Mul on vist see minivariant õnneks, aga kodust wifi levikut pidada võima küll segada.

Ja kui nüüd unustada fakt, et ma kõvasti üle poole aasta pole oma arvutit näinud, siis viimasel ajal on eriti suur probleem olnud tolmuimejatega. Üks andis lihtsalt otsad ning vanemad tõid siis asemele eriti vana, mu vanavanematele kuulunud tumbatolmuimeja, mis iseenesest töötas, aga muidugi mitte minu käes. Päris mitu sõpra on mind õhtul leidnud põrandalt nutmas, mittetöötav tolmuimeja kõrval. Kogu sellest vingumisest tolmuimejate pärast, rääkimata.

Nüüd tõi Silmarõõm mulle tolmuimeja. Uus ja puha. Ütles, et tal on paha mind sellisena jukerdamas vaadata nendega. Ja ma ei saa üle sellest, kui armas žest see on ning kui õnnelik võib inimene ühe tolmuimeja pärast olla 🙂

Lisa kommentaar

