Igatsus

Posted: oktoober 21, 2009 in Uncategorized

Minu puhul ei kehti see “Mis silmist, see südamest” vist kohe üldse mitte. Pigem vastan selles teises ütluses kirjeldatule, kus lahusolek on kui tuul leegile – suure ja korraliku puhub veelgi rohkem õitsele, väikese kustutab.
Aga seda muidugi minimaalse ajapikkusega.

Juba Viljandi poole sõites, bussiaknast välja vaadates ja omaette maailmas muusikat kuulates tekib selline soe ja nostalgiline tunne, igatsus oma tüdrukute ja Silmarõõmu järgi, kassi järgi, mingil määral isegi oma kodu ja majapidamise järgi.
Ma ei eita, et Viljandi on lõbus vaheldus ja ma jumaldan koolis käimist, aga samas veendusin kiirelt, et minu koht on ikka kodus. Eks see olegi täpselt nii, et kui on piisavalt tegevust ja huvitavaid mõtteid, peitub igatsus sügaval kõhusopis, kus ta igapäevaelu ei sega, õhtul pimedas unetuna küljelt küljele veeredes tuleb aga nutt järgi, et koju, kaissu ja pai tegema, ei saa.

Öeldakse, et kodumaalt eemal olek paneb kodumaad väärtustama. Minuga on see vist koduga samamoodi, olen tunnikese Viljandis veetnud ja juba keerlevad mõtted selle ümber, mida kodus paremaks teha. Kiire plika.

Lisa kommentaar

