Ole Sa noor või vana, kukk või kana, pikk või hoopis peenike…

Posted: oktoober 30, 2009 in Uncategorized

Ühel hommikul ärkasin kell seitse telefonikõne peale [Aitäh, sõber, ma oleks saanud veel t e r v e l t pool tundi magada.], mille sooritajaks oli Mops, kes teatas, et ta hakkas just sõitma ja saabub umbes üheksast hommikukohvile. Kurb küll, aga just sellel kellaajal seame me oma sammud lasteaeda, vastasin ma värskele isale [Kui hea on seda igati poliitiliselt korrektselt lõpuks ometi rõhutada!], nii et kui tahad meid näha, jalutad kaasa. Ta üritas mind küll sebida ja moosida, isegi toiduga ära osta, kui alatu!, et me läheksime autoga, aga kuna olin plaani võtnud too päev pikema jalutuskäigu teha, jäin mina peale ja viisime Mirithi aeda ning tatsusime paar tundi mööda linna.

Just siis, kui Mopsu naljaga kurtis, et tegi kuu aega tagasi suure vea, kinkides oma vanaemale juubeliks arvuti, kuna armas vanaproua helistab nüüd ülepäeva ja uurib, kuidas üht või teist asja teha, heliseski ta telefon. “Tere, vanaema,” kostus torusse. Edasist juttu ma eriti ei mäleta, kuni minu tähelepanu umbes 15 minuti pärast pälvis üks lause. “Jalutan Pärnus, põikasin enne kojuminekut ühe sõbranna juurest läbi. Jaa, poja on Su tütre juures. No kellega, see ei ütle Sulle midagi, kui ma ütlen, et ma jalutan siin väikese Meliani ja tema emaga.” Sellele järgnes pikk vaikus ja korraga suur “Haa, ei ole” hõige. Edasi kostus pudistamist, küsimusi ja palju naeru. Ma mõtlesin huvitatult, et kas on jutt minust? Kuna vanaproua elab Pärnus, äkki veel teab mind kuskilt kandist?

Kui kõne lõppes, sain aga ootamatu üllatuse osaliseks – Mopsu vanaema loeb mu blogi! [Tervitused armsale vanaprouale, kui ikka veel seda kohta külastad!]. Ta olla nimelt veebis surfates [?] ehk siis oma lapselapselapse pilte vaadates sattunud ühelt lehelt teisele ja teiselt kolmandale, kuni kellegi blogirollis sõna Haldjapiigad tema tähelepanu nõudis. Seejärel oli ta lugenud paari postitust ning huvi tekkides algusest peale lausa k õ i k läbi lugenud.

Vot see on kompliment, ma ütlen 🙂

Lisa kommentaar

