Göölfreend!

Posted: november 1, 2009 in Uncategorized

Sel nädalavahetusel leidis aset siis meie igaaastane “Plastikbeibede kokkutulek”. Nii mõnus oli üle pika aja sõbrantse näha [Okei, ühte neist näen tihedamini.], koos silmi värvida ja kirstul istudes end puruks naerda.
Mul on nii hea meel, et kuigi kohtume harva, oleme ikkagi täieõiguslikud sõbrannad ning suudame omavahel rääkida asjadest, mida teistele ei räägita ning samas ka südamest pidutseda. Ma armastan teid kõiki, kullakesed.

Halloween Tallinnas oli naljakas. Mina isiklikult seda päeva ei tähista, ma ei näe asjal mõtet, meil on Volbriöö ja Kadri-Mardisandid, milleks veel see hamburgerimaa komme? Aga armas pealinn oli täis tibisid ja kutte, kes tavalistest riietest hoolimata endale näkku armi ja/või suured mustad silmad joonistanud olid. Vähemalt oli teistel lõbus!

Ühtlasi panevad sellised käigud mind alati ka mingil määral oma elu üle mõtlema. Ma ei suudaks ja ei tahaks nii elada. Olen vist väga teistsuguseks inimeseks kasvanud ja eks see ole üsna mõistetav. Minu elu täidavad teised väärtused ja lihtsalt kool-pidu-uni elu ei täidaks mu vajadusi. Kohati annab muidugi tunda, et see osa ja kogemus elust on mul olemata jäänud ning kui mul poleks praegust kogemust, ei oskaks ma ka midagi taga nutta. Aga elu läks teisiti.
Ma ei mõista kaugeltki mitte inimesi, kes jätavad oma lapsed teiste kasvatada ja lähevad siis ülikooliharidust nõutama. Tänapäeval, kus on olemas kaugõpe, internet ja sada võimalust. Pigem tundub see vabandus pääsemaks vanemarollist.

Mina näen oma elu praegu igati ideaalsena. Ühelt poolt on mul minu jaoks oluline elu mõte, argipäev, mis ei muutu kunagi igavaks ning tegemisi, mõtisklusi ja kallistusi täis elu selle lihtsates värvides, teiselt poolt on mul tänu oma kullakallile emale ja maailma parimale Mammale võimalus ka realiseerida oma elamata jäänud noorust, käia väljas ja pidutseda varajaste hommiktundideni, olla üliõpilane, käia käsitöökursustel ja kasvõi üksi mööda poode.
Mul on tänu oma lähedastele väga vedanud, sest ma saan korraga hõlmata kõiki osi elust, mis on mulle tähtsad.

Lisa kommentaar

