Inimene vs inimene

Posted: november 12, 2009 in Uncategorized

Hommik. Buss. Sisenen pooltühja bussi, kus keskel, käru koha peal, istub kari vanamemmekesi. Kõik vaatavad mind ning keegi ei tee liigutamagi. Seisan siis üsna keset bussi. Aegajalt trügib keegi väljudes või sisenedes mööda, turtsun viisakalt ning üritan end ja käru võimalikult väikeseks teha. Ei erinegi suuresti ühest tüüpilisest bussisõidust, kuni hakkame väljuma. Seisan varakult, peale eelmist peatust otse ukse alla, et taas mitte trügitud saada ning peale selle on mul selle käru välja tõstmiseks ka ruumi vaja, kuna ta on võrdlemisi raske ning saan teda vaid puusale toetades tõsta.
Enne peatusesse jõudmist hakkab minust mööda trügima üks mutike, kusjuures mitte sealt poolt, kus on pea pool treppi vaba, vaid ikka olematust seina ja käru vahelisest alast. Ta [khm-suur-khm] tagumik on Melianil näos, nii et too hakkab närviliselt hüüatama ning minu kannatus katkeb – ma vaatan tädile kurjalt otsa ning lausun kõva hääle ja jäise viisakusega: “Ma väljun kah, ausalt.” Tädike vaatab minu poole ja vastab: “Mind ei huvita!” ning trügib edasi, lapse protestikisast hoolimata.
Selle peale hakkasid isegi teised memmekesid ohkima, et no on alles vanamutt.
Bussist väljudes ning ema juurde jõudes teatasin talle, et hakaku aga lastetuba ette valmistama, sest üsna varsti, ühel ilusal päeval, läheb emme memmekesele virutamise eest vangi.

Seevastu Mamma juurest tagasi sõites kohtasime eksemplari, kui tore võib üks tädike olla. Tal oli selline huvitav kolmerattaline käimisraam, mida mina varem näinud pole, ta kutsus seda oma hobuseks ning viskas igati nalja. Lisaks kamandas ta kõva hääle ja naeru saatel mul kõik eest ära, kui bussi läksime ning vestis Melianiga juttu. Tohutult tore memmeke.

Ma siiralt loodan, et minust ei saa kibestunud vanainimest ning minagi rallin “oma hobesega” mööda linna ringi, noortele emadele enneaegsete hallide juuste teket mitte põhjustades.

Lisa kommentaar

