Tibijuttu

Posted: november 17, 2009 in Uncategorized

HOIATUS: Kõik mittetibid ja kosmeetikast mittehuvituvad inimesed, palume järgnevat postitust mitte lugeda.

***
Kuna ma olen privaatselt saanud mõned küsimused selle kohta, et millist kosmeetikat ökuna kasutan, siis mõtlesin selle teema ka avalikult üles võtta.

Esiteks räägiks ma sellest küljest, et lisaks mahetarbimisele pooldan ma ka väheste ressursside kasutamist, taaskasutamist ning ennekõike olemasolevate asjade tarbimist, mitte teisaldamist. Sinna alla käivad kõik need asjad, et meie enamus asju on kellegi teise vanad, olgu need riided või mööbel, sinna alla käib ümbertöödeldud ja/või kiirelt lagunevate pabertoodete kasutamine, printerikassettide täitmine, vanade kunstlillede kasutamine kaartide meisterdamisel ja nii edasi.
Olen vist ka varem rääkinud, et hoolimata on suurepärasest oskusest mitu korda järjest ühte ämbrisse astuda ning aina veidramatesse seiklustesse sattuda, olen vastukaaluks sündinud õnnetähe all ning võidan üsna palju auhindu. Seega, kui ma just ei tea oma lähikonnas kedagi, kes võidetud tootest rohkem kasu saaks, kui mina, siis üldjuhul kasutan neid. Sama lugu on kingitustega. Seega on minu kosmeetikalaud vast kõige vähem ökoasi siin majas.Konkreetsetest toodetest nii palju, et hooldusvahendid üritan hoida võimalikult puhtana. Hetkel on kasutusel Puhta Looduse näovesi, Puhta Looduse ja Himalaya Herbals meigieemalduspiimad, Sante näokreem. Ihupiima ma üldiselt eriti ei kasuta, aga on olemas kingituseks saadud The Body Shopi õli ja kehavõie ning täiesti tavaline viinamarjaseemneõli.
Dekoratiivkosmeetikaga on teised lood. On kaks asja, ripsmetušš ja jumestuskreem, mis peavad olema kvaliteetkosmeetika vallast. Ripsmekate puhul olen üldiselt jäänud truuks Lancome’le ning kuna mul kulub neid aasta peale kaks ning väike käpp on ka sees, tuleb see kordades odavam, kui osta poest 150.- iga paari kuu tagant, sest Lancome seisab terve see aeg. Vahel võidan ka mõne (nt praegu mingi Loreal’i oma) sinna kõrvale ning kasutan paralleelselt.
Jumestuskreem on mul Make Up Factory oma. Otsisin kaua ja proovisin paljusid ning lõpuks leidsin ideaalse, sellest ma enam ei loobu. Kuna mul läheb umbes potsik aastas, tuleb ta ka väga odav, hoolimata sellest, et on kvaliteetkosmeetika vallast.
Lauvärvid on Artdeco omad, kuna seal on hea valik, see on kvaliteetne ning nad on pisikesed. Samas need on mul olnud üsna kaua ning kasutanud olen üsna vähe. Silmapliiats on hetkel MACi oma, sealt vallast pole veel ideaalset leidnud, katsetan. Silmalainer on BeYu.

Juuksehooldusvahenditest eelistan samuti salongitooteid. Hetkel on mingi võõras ja uus turuletulnud firma, mille nime ma ei mäleta. Viimati kasutasin neid laialdaselt reklaamitud Syossi tooteid ja pettusin rämedalt. Järgmine asi, mille plaanin öko vastu välja vahetada, on justnimelt juuksepesu.
Viimistlusvahenditest olen truuks jäänud BeadHeadi kuumakaitsegeelile ning Osise fiibervahale, millest kumbatki oluliselt palju ei kulu.

Lõhn on mul Valentino Rock’n’Rose, unistuste lõhn ja üks võrratumaid kingitusi, mida iial saanud olen. Ma tegutsen selle nimel, et see kunagi otsa ei lõpeks. Lootma ju peab…

Olen proovinud mõningaid Dr Hauschka tooteid, just dekoratiivvallast, aga erilist muljet need mulle jätnud pole. Nüüdseks olen avastanud paar internetilinki, mis pakuvad üsna soodsa hinnaga ökodekoratiivkosmeetikat, sest Eestis on seis selle koha pealt parajalt nutune, ning kui seisud paremad, pöördun kindlasti sinnapoole. Eks ikka kõik väikeste sammude haaval aina parema elu poole.

Lisa kommentaar

