Kuidas naisi võrgutatakse

Posted: november 22, 2009 in Uncategorized

Ööklubis ligineb mulle mingi kutt. Väike jutt ilmast ja sisustusest, kuni ta jutu sisse poetab, et tal on maastur. Ma uurin, mis ta sellega teeb. Too vastab, et tööle sõidab. Pean talle siis viisaka loengu, kui mõttetult raiskav on minu arust maastur linnatingimustes ning liiga ilmselge peenisepikendus on kah naisi eemale peletav. Noormees solvub ja kaob.
Veerandtunni pärast on ta tagasi ning teatab mulle: “Aga ma võin Su ju metsa viia!”

Lisa kommentaar

