Mahe Pärnu

Posted: november 27, 2009 in Uncategorized

Eile helistas mulle mu ema ning rääkis raadiost kuuldud üritusest, loengust mahetoidu teemadel, mis õhtul aset leiab. Kuna mul oli veidike halb olla, plõksisin vastu, et vist ikka ei lähe. Ta aga veenis mind, et tundub huvitav ning lõpuks soostusin minema.

Kohale jõudes olin muidugi ainuke nooremapoolne inimene, aga see mind ei heidutanud, olen viimasel ajal eri seltskondades sellega juba üsna harjunud, et inimestel on minuvanused lapsed, sealsetel olid aga lausa minuvanused lapselapsed. Sellegi poolest keegi viltu ei vaadanud ning Jututoa nimeline üritus oli väga huvitav.
Läbi viis seda peamiselt üks tore naine Krista, kes on alguse pannud Pärnu esimesele mahekaubaringile – www.maatoit.ee – ning lisaks talle oli seal rääkimas Merit, Eesti Mahepõllumajanduse Sihtasutusest. Hästi tore oli omasuguste inimestega jutulõnga veeretada ning palju põnevat infot kuulda.
Koju jõudes tänasin ema, et ta veenis mind ning ühtlasi ka avaldasin kaastunnet, kuna plaanis on taolised Jututoad sariürituseks muuta ning kes teine mu lapsi siis nii kaua valvab!

Seal kohtumisel oli ka üks väike armas blondide lokkidega poiss, kes mu kiirelt omastas, hoolimata sellest, et lahkeid vanaemafiguure toas jätkus. Söötis mind lõppemata joana porganditega ning üritas pähe ronida. Mõnus.

Lisa kommentaar

