Esimene päev

Posted: jaanuar 4, 2010 in Uncategorized

…on nüüd siis möödas.

Ma ei oskagi oma muljeid kirjeldada. Melianil läks vist paremini kui mul, nagu arvata oligi. Olime paar tundi seal, ta sõi hommikusööki, pissis kohe demonstratiivselt põrandale, alguses hoidis rohkem minu ligi, varsti juba lasi kui tank mööda tuba, aegajalt mul silma peal hoides. Ausalt öeldes ei saanud ma sugugi targemaks, kas ja kuidas ta nõus lasteaeda jääma on.
Teisi lapsi kohati nagu eiras, samas aga kutsus enda kõrvale istuma ja mingid hetked jäi ka nende tegemisi jälgima. Harjumise asi vist. Ta on neist ju väiksem kah.
Kui õue läksime, oli lumi hoovis nii kõrge, et seal ta siis tüdines ära, tihkus ja tahtis koju. Eks me olime juba mitu tundi nende seltsis aega veetnud kah ja tulimegi tulema, homme jälle.

Mina tegelesin terve aja oma pisarate kinnihoidmisega, mis vist väga edukas siiski polnud. Ma ei suutnud uskuda, et olen seal ja ei suuda siiani. Ma blokin seda ideed, ma lihtsalt elan. Seetõttu ei oskanud ma ka A-d ega O-d öelda ega küsida ning võrreldes Mirithi rühma kasvatajatega olid ka sealsed tädid veidike osavõtmatumad. Aga samas vist esimesest päevast ei saagi palju oodata.

Valus on, siiski.

Lisa kommentaar

