Teine päev

Posted: jaanuar 5, 2010 in Uncategorized

…algas enese põrssaks vihastamisega. Kõigepealt ootasime me bussipeatuses 15 minutit bussi, mis ei tulnudki. Kui ohates loobusin ja jalgsi minema asusin, sõitis muidugi buss meist nurga peal mööda, kõigest 12 minutit hiljaks jäädes. See selleks. Oleks siis olnud jalgsi võimalik minna! No ei. Sest keegi ei vaevu ju jalakäiate teed lahtigi ajama. Sumpasime oma kümneminutiteed sirgelt vähemalt 40 minutit ja pool teed ma nutsin vihast, sest käru ei liikunud ühele ega teisele poole, rääkimata Mirithist, kes puusadeni lumes eriti kaugele ei jõudnud. Poole tee pealt kebisin (ilusti lahtilükatud) autoteele ja mind ei huvitanud isegi pikad pilgud, sest ma lihtsalt ei jõudnud seda käru enam tassida. Peale selle oli mul kuklas kindel hirm, et lapsed jäävadki lasteaias hommikusöögist ilma, sest me lihtsalt ei jõua kohale. Oeh, ma ei hakka seda teekonda üldse ümber jutustama ega meenutamagi, aga ma väga loodan, et keegi kunagi sama ei pea läbi elama. Ma vist pole elus nii vihane olnud.

Lasteaias läks aga paremini. Melian oli juba harjunud ja minu juures käis selle kolme tunni jooksul vist vaid ühe korra. Ka kasvataja oli veidike osavõtlikum kui eilne, lisaks olin ise end lume pärast nii sodiks vihastanud ja tühjaks pisardanud, et nutt ka ei kippunud enam eriti peale.
Potitamisest ma muidugi ei räägi, kui kodus see veel kuidagi õnnestub, siis seal laseb ta sirgjoones põrandale. Harjumise asi, loodame.
Ära tulla Melian aga sealt ei tahtnud, pidin tead tükk aega keelitama, see oli üllatuseks.
Teised lapsed olid minust väga huvitatud, mõni puges süllegi. Ma ju istusin nende nurgas ja tegelesin nendega kaasa. Aga vaadata neid teisi seal nutmas ja tihkumas ja mitte kedagi välja tegemas… Raske. Raske on mõelda, et ühel päeval võib see minu oma olla.

Edasised kolm päeva läheb ta lasteaeda vanaemaga, mina lähen sünnipäevaks kooli arvestusi tegema. Eks paistab, mis siis saab. Ma ei suuda mõelda ette.

Lisa kommentaar

