Poodle, nagu homset poleks olemas

Posted: jaanuar 26, 2010 in Uncategorized

Kuna kogu mu ülejäänud nädal saab olema võrdlemisi halvatud, jõudis täna kohale, et kõik vajalikud asja- toimetused tuleb ühe hommikupoolikuga sooritada.
Seetõttu põrutasin peale laste aeda saatmist turule, tassisin koju nii suure ja raske kotitäie süüa, et ennastki hämmastas, kuidas sellega üldse koju jõudsin ja kadusin uuesti – kaubamajasid rüüstama.
Lisaks kalendrile [Mida ma ei saanud – kas keegi teab kus müüakse veel Metsamoori kalendrit?] ja nädalavahetusel vajaminevatele sünnipäevakingitustele, omaenda pärijannade hällipäeva kutsete materjalile ning kangapoodide pudi-padile otsustasin end hellitada hirmu äraajamiseks ühe pesukomplektiga.

Ma pean tunnistama, et tüüpilisele blondile beibele omaselt on mul suur nõrkus ilusa pesu, sukkade, kottide, ehete ja kõikvõimalike muude aksessuaaride vastu. Kuid kogu sellest kuhjast on just pesu see, mida ma kõige harvemini soetan, sest ma lihtsalt olen pesupoes nagu peata kana. Viimane rinnahoidja sai vist küll Meliani sündides ostetud. Esiteks ei teagi ma üldse täpselt oma suurust, teiseks olen ääretult valiv, kolmandaks on kõik rinnahoidjad täidetud müstiliste geeli-, õhk- või tarretisepadjakestega ja neljandaks need vähesed valitud asjad ei istu praktiliselt mitte kunagi. Ja praeguse -20 kraadises ilmas ringikõndiva kubujussini tundub enda nibudeni lahtiriietamine ka ääretult tüütu.
Seetõttu kõndisingi enamus pesupoode läbi üsna hajameelsel ilmel, leidmata midagi huvitavat.

Kuni ma jõudsin paradiisi. La Senza jäi mulle juba aastaid tagasi Tallinnas silma kui väga huvitava ja hea valikuga pesupood, Pärnus pole ma neid eriti külastanud.
Napp minut vasikasilmadega ringivahtimist ning agar ja meeldiv müüjanna tuli end appi pakkuma. Kuna ma rääkisin talle ausalt ära, et mul pole õrna aimugi, mida ma seal tegelikult teen ja mida üleüldse tahan [Okei, niimoodi mustvalgelt kõlab see ehk veidi hullumeelsena.], aitas ta mul sobivaid komplekte valida ja ronis (eelnevalt viisakalt luba paludes) isegi minuga kabiini kaasa. Ta teatas mulle ka ühtlasi, et minu lootus peale nüüdse aja peale natukegi kokku kuivada jääbki vaid lootuseks ning tõi rõõmsalt korvi võrra suuremad mudelid. Ärge saage valesti aru, mul pole midagi uhke dekoltee vastu, aga vast kõik vähegi suurema partiiga naised teavad seda tunnet, kui igas pesupoes vastatakse: “Ei, seda mudelit suuremat kui B ei ole!” La Senza seevastu hiilgas üsnagi sobiva valikuga.
Lõpuks leidsin ideaalse komplekti, mis väljapeetud pidulikkuse ja meeldiva jutuvadina saatel kaunisse paberkotti pakiti ning mind ilusate sõnadega teele saadeti.

No sinna see talvemasendus igal juhul läks, uppus mu pitside ja satside kuhja.
Mmmõnus.

Lisa kommentaar

