Milleks piirduda ühega?

Posted: veebruar 10, 2010 in Uncategorized

* Olime eile sunnitud politsei kutsuma, sest kui hakkasime lasteaiast ära sõitma, vingerdas sinna üks naisterahvas oma autoga, oleks meile peaaaegu sisse põrutanud, seejärel parkis end risti üle tee ning tuigerdas lasteaeda. No kust sellised tulevad?

* Ma astusin eile endale suure portselankillu teravikku pidi jalga ja nüüd olen hädaldav lonkur, hirmus valus on. Omamoodi oli muidugi huvitav kah vaadata toapõrandat, mis üleni verd täis oli tilgutatud, sest veri ei tahtnud üldse kinni jääda.

* Härra issi avastas, et temal on ikkagi suurem õigus laste pealt tagasisaadavale tulumaksule. Kui ma üritasin selgeks teha, et see summa tuleks ikka pooleks teha, mitte et tema annab oma suva järgi mulle või et teeme pooleks ka minu tagasisaadava raha, teatas ta, et lõpetab kõik veel tema nimel olevat lepingud [Dadaa, internet!], keeldub lapsi enda vanemate juurde võtmast, et ma ei saaks koolis edasi käia ning hangib madala palgaga töö, et peaks mulle vähem maksma. Milline mees!

* Perekass Freya avastas täna, et kaks nädalat korralik olemist on piisav ning pissis mulle voodisse.

* Melian üritas voodisse ronida, aga voodiäär, va sindrinahk, ei tulnud eest ära ja nüüd on sünnipäevaks lõuaotsas üks suur kärn.

* Ma tassisin eile köögi tühjaks, et seda põhjalikult koristada, aga tuju on null ja jalg valutab, nii et nüüd olengi juba terve ööpäev elanud nii, et suures toas on kõik vabad pinnad alustades põrandast ja lõpetades kapipealsete ja aknalaudadega kaetud erinevate nõude ja kuivainetega. Aga lastel on muidugi tore mängida, ühe helbepakilõpp sai juba tahatuppa laiali valatud, mõelge kui põnev, miskit krõpsub talla all ju kogu aeg!

* See kass, noh. Ropendada tahaks. Takkpihta suutis ta nüüd suures sõgedushoos Melianile näkku kinni hüpata, nii et terve nägu on verd täis. Laps sai küll valust kiirelt üle ja läks mängima tagasi, aga ma juba kujutan ette, milline armas paistes ja kärnas nägu tal sünnipäevaks on.

Kas see on tõesti minu elu või mingi halb film?

Lisa kommentaar

