Ma ei suuda uskuda, et see on minu elu!

Posted: veebruar 16, 2010 in Uncategorized


Kui kõik inimeste idiootsed käitumised ja suured ning väikesed tervisehädad ka kõrvale jätta, ei lähe ikka miski paremaks.
Lõpuks on siis kätte jõudnud hetk, kus mu majanduslik olukord on hävinud. Tänu tulumaksurahadele elame veel järgmise kuu üle ja siis on kööga. Kui nüüd selle aja jooksul tööd ei leia, mis oleks puhas ime, ootab ees vanemate juurde tagasikolimine. Mis tähendab mandumist.

Ma armastan oma ema, aga ma ei suudaks temaga koos elada, meie eluvaated on lihtsalt niivõrd erinevad. Ma hakkan värisema nende toitumisharjumustele mõeldes. Rääkimata kogu sellest draamast, mille keskel siis lapsed elama peaksid. Ma lubasin endale, et ei lange kunagi sellisesse auku, et pean ema põlle alla tagasi lonkima. Tundub, et seda tuleb murda.

Viimased kolm nädalat on olnud katkematu negatiivsete uudiste ja haiglaste juhtumiste jada. Kui lõpevad ühed valud, jään haigeks, kui saan terveks, astun endale suure killu jalga, paranemata mõrast rääkimata. Kui lõpeb üks idiootsus, algab teine. Isegi asjad, kust ei oskanud probleeme oodatagi, tekitavad neid! Näiteks ei saa ma seekord Viljandisse minnes oma tavapärases ööbimiskohas olla ja mõnda aega tundus, et jäängi lihtsalt tänavale, sest just see kuu ei suudaks ma nende sünnipäevapidustuste ja ravimitele läinud kulutuste kõrvalt ka ühikakohta kinni maksta.
Rääkimata lähemate ja kaugemate tuttavatega juhtunud viltuminekutest, õnnetustest ja surmadestki. Tahaks ju endale kinnitada, et mul pole aega teiste probleemidega tegeleda, aga südamesse mitte võtta on nii raske.

Olen olnud nii närviline ja elanud kuskil teises maailmas, et unustan kõige lihtsamadki tegevused, mis toovad taaskord probleeme. Ei ole õppinud eksamiks, ei kirjutanud esseed, ei teinud mitte midagi, mis vaja!
Aga mõneti ma lihtsalt ei jõua enam paanitseda. Ma ei oska olla see hädaldav õnnetusehunnik, milleks mind on sunnitud. Tuleb, mis tulema peab. Ise ma ju end sellesse olukorda olen pannud. Ja kui Saatus tõesti arvab, et peab aga veel hullemaks minema, ju siis peab.

Lisa kommentaar

