"Ainult Sina…"

Posted: veebruar 22, 2010 in Uncategorized

Tulime lasteaiast koju, kaasas kaks käpiknukku, mis plikad sünnipäevaks said. Mul oli parasjagu Karu käes, kellega Meliani kiusasin. Meile tuli vastu mu endine klassivend, keda tervitasin ning jutuajamiseks seisma jäin. Ta vaatas mind ja lausus siis aeglaselt: “Sa oled ainus inimene maailmas, kelle puhul ma üldse ei imesta, kui ma näen teda karu kinda asemel mööda linna kõndimas.”

Kusjuures, mu viimaste nädalate “õnne” arvestades, olin ma siiralt imestunud, kui meie kodu polnudki maha põlenud, sest lasteaiast saati nägin igal pool numbreid 112 ning kahte kiirabiautot ja ühte tuletõrjet, kusjuures mitte ükski vilkuritega.

Lisa kommentaar

