Õppetund vol2

Posted: veebruar 25, 2010 in Uncategorized

Jah, nüüd on see siis käes. Eks ma salamisi vist teadsin, et kuskilt läheb ka minu piir, aga mulle meeldis uskuda, et seda pole. Siiski. Blogi läheb kinniseks. Mitte ainult skandaalide pärast, aga mind lihtsalt vaikselt hakkas hirmutama kogu see avalikkus.

Nii et kes tahab lugejaks jääda, paluks siis mailile Mormelar ät gmail punkt com kirja ja saadetud aadressile saadan ka kutse, kui kirjas pole teisiti märgitud. Oodatud on ka minu jaoks tundmatud inimesed, kui nad räägivad paari lausega endast (ja halbade kavatsuste omajad võiksid ka selle osa ära mainida 🙂
Kahju on sellest, et Blogger võimaldab vaid 100 kutset, millest BlogPatruli andmetel jääb vägagi väheks, aga midagi pole teha.

Võibolla kunagi saan oma enesekindluse tagasi ja olen jälle avalik.

Kommentaarid
  1. Krissu20 ütles:

    Väga kahju, et blogi kinniseks läheb. Seda on alati nii huvitav lugeda ja jälgida olnud. 🙂

  2. mannu ütles:

    Ma annan pikema staaziga lugejatele eelisõiguse. Ja loodan, et varsti on blogi jälle avalik

  3. mermaid ütles:

    Mina soovin jääda :)Emaili vist tead.

  4. sesamy ütles:

    ma loeks kah heameelega edasi, kui 100 sisse ära mahun… salalugeja sesamy (ilma halbade kavadeta)

  5. Helery ütles:

    mul on ka kahju, et blogi kinniseks läheb, sa oskad nii hästi kirjutada ja meeldiv on teie tegemistest lugeda. loodan ka 100 sisse ära mahtuda – helery PF-st

  6. Mormelar ütles:

    Tuletan kõigile meelde, et vajan e-maili, nii on mul lihtsam neid sealt kopida, kui siit otsima hakata 🙂

  7. Evelin ütles:

    saatsin e-maili teele 😉

  8. Mina kuulun "vaiksete lugejate" hulka. Mind paelub sinu sõnaosavus (ja loomulikult sinu põnev elu, millest sa kohe oskad majesteetlikult pea püsti omas stiilis välja tulla). Tunnistan ausalt, et sinu blogi on minu igapäevase lugemise osa- õhtukohvi juurde. Ma oleksin ääretult tänulik kui mina mahuksin sinu blogimaailma edasi piiluma. Heatahtlikult muidugi. Päikest soovides: kristi.kauts@gmail.com

  9. irish ütles:

    kahju.ma aga mõtlesin, et alati on võimalik ka ainult kindlad postitused privaatseteks panna, mõned võivad jääda ka avalikuks. seda juhul kui su eesmärk on kaitsta delikaatsemate postituste sisu.samas kui tegu põhimõtteline ja üleüldine, siis jah..sain kutse kätte, aitäh 🙂

  10. Kitty ütles:

    Blogger.com keskkonnas vist ei saa osasid postitusi nö. kinniseks (parooli alla) panna… WordPress.com võimaldab seda.Aitäh, Morme, kutse eest! 😉

Lisa kommentaar

