Kuidas me endale kergkäru saime

Posted: märts 2, 2010 in Uncategorized

Pean tunnistama, et olen seda postitust liiiiga kaua edasi lükanud. Nimelt unistasin ja unistasin sellest, et saan teha Melianist koos käruga pilti. Aga kuna asi vist kunagi sinnamaale ei jõua, räägin parem lõpuks kõik ausalt ära.

Asi sai alguse PK foorumis kergkärude teema vaatamisest. Ma olen oma Traxxiga nii hirmusarmasrahul, et välistasin enda jaoks igasugused kergkärud, mis üldiselt on ju palju vähem sujuvad. Traxx ju sõidab ise! Ma olin igatepidi kindel, et kergkäru omanikku Melianist ei saa.
Kuni ma nägin seal teemas Xbaby Slapi pilti. Ja armusin! Ma polnudki kunagi ühtegi tõeliselt ilusat kergkäru näinud. Aga ma tõesti armusin, ma ei suutnud lõpetada selle käru piltide vaatamist ja tema kohta kommentaaride lugemist. Järsku ilmus ka pinnale metsikult põhjuseid, miks mul on kergkäru vaja – see mahub palju paremini auto pagasnikusse (nagu me reisiks nii väga tihti), see lubab mul kevadel Traxxi maha müüa, sellega on palju parem reisida, seda on palju kergem bussi tõsta (Traxx ja tollal u 8kg laps vajasid juba vinnamist). Mul oli seda käru vaja! Raha muidugi polnud.
Naljatasin siis Perefoorumis, et mis te arvate, kas kergem on leida 10 meest, kes maksaksid 170.- krooni oraalteenuste eest või 170 inimest, kes annetaksid 10.- krooni. Korraga kasvas see teema ja nali üle pea ning järgmise asjana oli tehtud teema, mille nimeks “Aktsioon Melianile uus käru”. Siis mulle see nali enam ei meeldinud.
Ma võtan hea meelega vastu teiste seisma jäänud asju, nii endale kui edasiandmiseks, nii riideid kui tarbeid. Ma olen isegi kingituste korras söögikraami jms vastu võtnud. Aga raha ma ei taha mitte kunagi teistelt vastu võtta. Raha on räpane?
Minu protesteerimine enam muidugi ei aidanud ning adminn ähvardas mu mode-staatusest ilma jätta, kui veelkord oma kontoandmeid kustutada üritan.

Peale esialgse häbi kadumist hakkas juba hasart tekkima. Kas me tõesti saame selle raha kokku? See tundus nii uskumatu. Panin tähtaja, u 5 päeva, sest läksime nädalavahetuseks kuhugi, et kui selleks ajaks raha pole koos, kannan kõik tagasi. Muidugi panustasin ka ise mitmesaja krooniga, mis mul parasjagu nn Mustade Päevade fondis oli.
Silmarõõm sattus samuti hasarti ning tahtis lõpuks ise käru ära osta [Tema ju pidi suurt käru autosse mahutama kogu aeg.], et koguneb siis tagasi, palju koguneb, aga sellega polnud ma nõus.

Imekombel saime selle raha kokku! Paarkümmend krooni jäi isegi üle, nii et panin ka sellele raha juurde ning ostsime tüdrukute nukkudele samuti kergkäru 😀

Rahvas oli omadega kohutavalt rahul ning mina läksin siis käru ostma. Eelistasin musta-roosaga varianti, mida koha peal polnud, see tuli tellida. Tellisin. Ja ootasin. Ja ootasin. Ja umbes kuu aega ja mitu tähtaega hiljem tuli välja, et tehas lõpetas vähemasti selleks hooajaks nende tootmise, müüvad vaid lao tühjaks, mis siis hõlmas oranži ja vist rohelist värvi, mis mulle aga ei sobinud. Imekombel oli neil aga vaateaknal alles ka üks punase-mustaga variant, mis oli loomulikut terve see kuu aega seal olnud. Saimegi siis endale uue käru!

Käruga olen väga rahul. Kergkäru kohta on ta tõesti asjalik, normaalse suurusega pakikorv, üsna hea juhitavus, imeilus välimus ja kerge kaal ning mõnusad lisad, nagu vakstuga üle tõmmatud jalaosa, mis teeb puhastamise imelihtsaks!

Ma ei suuda tegelikult sõnades ära kirjeldada, mida see emotsionaalselt mulle tähendas. Ühelt poolt muidugi suur häbi, mis püsib siiani, aga teiselt poolt see armsus. Perefoorumi väike perekond, meie virtuaalseltskond, on mulle väga kallis ja sellise teoga said nad kuidagi veel enam lähedaseks. Ei ole enam seda tüüpilise foorumi anonüümsust ja niisama jutupuhumist. Me olime juba sõbrad ning see kinnitas seda veelgi. Siiras oli rõõm, mis peitus ka nende postitustes, kui aktsioon tõesti tõeks sai.

Aitäh!

Kommentaarid
  1. Meriliisu ütles:

    Tore, et oled rahul selle käruvälikuga. Ja häbi pole vaja tunda, sest meeldiv on aidata inimesi, kui selleks on võimalus ja abi läheb õigesse kohta.

  2. Kristel ütles:

    Ära tunne häbi, kõik need inimesed, kes aitasid käru osta said nii hea tunde sellest ja nüüd lugedes seda juttu ma tunnen, et see toetus läks 100% õigesse kohta.

Lisa kommentaar

