Päikesekiir!

Posted: märts 5, 2010 in Uncategorized

Kui ma täna turul nägin, et suitsubroiler, mida olen juba tükk tükk aega ihaldanud (aga avastasin oma suureks üllatuseks poes, et see on metsikult kallis!) oli alla hinnatud ning ma sain endale viimase tüki, teadsin kohe, et täna lihtsalt peab hea päev tulema.

Ma olen niiiiiiii kohutavalt õnnelik. Elu sai värviliseks! Ma sain m õ l e m a d õppetoetused! Oh, see päästab mu elu!
Ma olin juba harjunud mõttega, et pean siit ära kolima, aga tänu pisikesele tütarlapsele, keda ma aegajalt hoidmas käin ja õppetoetustele saan siiski omaette jääda ja iseenda peremees olla. Ma olen nii tohutult õnnelik!

Kommentaarid
  1. kurimuri ütles:

    Nii tore! 🙂

  2. Efka ütles:

    Läkski hästi :)Omaette on ikka hea elada

  3. Katrin ütles:

    Tore, et see päiksekiir end kauem oodata ei lasknud :)))

  4. Kitty ütles:

    Mul on teite pärast hea meel 🙂

  5. Veronika ütles:

    Mul on nii hea meel, et nii läks. Sa oled ikkk vägev naine, Morme:D

  6. Pisike ütles:

    peale vihma tuleb ikka päike :)ja elu ongi ilus! 😉

  7. KV ütles:

    Seda on küll hea kuulda! 🙂

  8. printsess ütles:

    see on küll super uudis:)

Lisa kommentaar

