Põlvkondade vaheline lõhe või asi

Posted: märts 18, 2010 in Uncategorized

Vanaema ja Lapselaps (täiskasvanud, meessoost) vaidlevad:

Lapselaps: Ma ostan Sulle selle uue voodi, ära nüüd jama.
Vanaema: Kullake, no Sina mulle küll midagi ostma ei pea.
L: Aga ma tahan.
V: No mis Sa ikka minu peale kulutama hakkad.
L: Kelle teise peale ma siis veel kulutan, kui mitte oma lähedaste?
V: Tead, Sa peaksid endale mehe otsima.
Pikk mõttepaus.
L: Sa tahtsid ikka naise öelda?
V: Ei tahtnud, naistega Sul pole ju üldse vedanud, ma siin ükspäev mõtlesin, et peaksid hoopis mehe võtma.

Tunnistan ausalt, et see oli üks kummalisemaid asju, mida minu kõrvad kuulnud on 😀

Kommentaarid
  1. Kerl ütles:

    No kui juba vanaema sellised sõnad ütleb, siis peab ikka too lapselaps asja üle tõsiselt järgi mõtlema 😀

Lisa kommentaar

