Pärnu Nokia

Posted: märts 19, 2010 in Uncategorized

Täna jõudis see mulle kohale. Teistele pole see kindlasti mingi avastus, aga ma olen ju alati pikaldane olnud.
Sõitsin oma tavapärast bussiteed mööda lasteaiast “tööle” ning piilusin tujutult aknast välja. Kõik on nii hall, trööstitu – tõeline endine Nõukogude maa. Need raagus puud teevad selle ilme veel mõjusamaks.
Need raagus puud. Mulle meeldivad need puud! Ühtlasi võtavad nad kogu sellelt mõne laguneva majaga linnapildilt see uimasuse ning annavad mingi õrnalt kavala ja huvitava ilme.
Hakkasin mõtlema kevadele ja suvele, mil kõik need puud on rohelised. Oh, vot see mulle Pärnu juures meeldibki! Kõik need puud, suvalised puud, mitte ainult pargid, mis on igal pool. Sa ei näe korralikult ei suurt maja peal rippuvat reklaami ega huvitava mütsiga inimest, sest puud on ees.
Võrratu.

Ma ei ole küll väga palju ilmas reisinud, ka mitte Eestis, aga enamasti hakkavad igal pool roheliste laikudena silma siiski vaid pargid. Pärnus on tõesti iga nurga peal mõni puu.
Mulle meeldib see. Teisiti ei tahaks.

Lisa kommentaar

