Elust-olust siinpool ekraani

Posted: märts 23, 2010 in Uncategorized

Kui nii mõnedki blogijad on viimasel ajal teatanud, et nad kirjutavad vähe või üldse mitte, sest pole midagi öelda, siis minuga on pigem vastupidi. Öelda oleks palju, tegusid on veel rohkem, aga no aega ja motivatsiooni pole!
Kajastamist ootavad nii vahepeal vaadatud teatrietendused, toimunud üritused, segased mõtted kui ka isegi alles kirja panemata suvine saarereis. Kunagi ma jõuan selleni, kunagi.

Arvuti on jälle katki, müstilisel kombel. Nagu töötab ja nagu ei tööta, elutsen pisikese läpaka taga, mis on tüütu. Tegemist ootavaid töid, eriti kooliomasid, on kah liiga palju, et saaks endale praegu arvutikaotust lubada.

Rääkisin täna piimamehega juttu, ta uuris, kas olen maalt pärit ning rääkis, et olen linnast vist küll tema ainus alla 40a klient. Rääkisime lehmade karjamaalegi ajamisest, päris põnev oli.

Pisike tööots on mul kah, ei mäletagi, kas olen seda maininud. Hoian paar tundi korraga mõnel päeval nädalas üht pisikest armsat tütarlast. Parem ikka, kui mitte midagi. Otsin muidugi siiski ka aktiivselt tööd. Mis ei õnnestu. Aga see pole praegustes oludes ka mingi uudis.

Lapsed lasteaias räägivad, et Melianil pole ema. Alguse sai see ühe mu sõbrantsi lapsest, kes segaduses oli, kuna ühe nädala jooksul käisime Melianil järgi nii mina kui ka mõlemad vanaemad. Lõpuks teatas ta üldse, et Birgit Õigemeel on Anni ema. Kusjuures, ka tüdruk ise on Birgiti pilti emmeks tituleerinud ning nii mõnedki ütlevad, et meis on sarnasusi. Ju siis.
Täna teatas ka üks teine tütarlaps lasteaiast mulle, et Annil pole ema. Õnneks tirts ise vist on piisavalt pisike, et mitte end sellest jutust häirida lasta, Mirith läheks kindlasti pööraseks.

Blogi vaevab ka mu pead. Tahaks ju rohkematele lugemisvõimalust anda. Samas ei tahaks ka avalikuks teha. Nokk kinni, saba lahti. Peab vist WordPressi poole piiluma. Aga ei viitsi ju sellega tegeleda. Nagunii on mu kirjutamiskvaliteet ja püsivus alla käinud.

Eelmine nädal oli kuidagi väga väljaspoole minu maailmast. Tegin asju, mida ma tavaliselt ei tee ja elasin elu, mida tavaliselt ei ela. Kohati põnev, kohati halb. Võibolla suudan ühel hetkel ka arusaadavama postituse vormida sellest kõigest.

Kirjutamiseni!

Kommentaarid
  1. Liis ütles:

    WordPressiga on vähemalt see hea asi, et saab oma blogspoti postitused sinna ümber tõmmata. Nii ei lähe miski kaotsi.

Lisa kommentaar

