10 asja minust, mida te varem ei teadnud

Posted: märts 27, 2010 in Uncategorized

1. Mulle meeldib kohutavalt autopagasnikus sõita. Kui on kuskile minek ja rahvas ära ei mahu, hüppan mina alati sisse, kuigi tüübid härrasmehelikult mind takistada üritavad.
2. Enne laste sündi polnud mu kehal ühtegi sünnimärki.
3. Kui Eestis oleks surrogaatemadus lubatud, siis ma tõenäoliselt oleksin üks.
4. Mulle pakub ääretut naudingut, kui mõni mees minu pärast punastab.
5. Ma käin kogu aeg ainult seeliku või kleidiga. Kui mul on kord aastas püksid jalas, siis tuttavad ütlevad, et mul on midagi viga, aga nad kohe esimesega hooga ei mõista, et mis (v.a see, kui ma jooksmas käin, muidugi).
6. Ma arvan, et ma saan vaid tütreid, kuigi mul on juba aastaid ka poja nimi olemas.
7. Ma vihkan ääretult sinist värvi, seda ei leia ei mu kodust ega praktiliselt isegi mitte laste garderoobist.
8. Kunagi korraldasime me fantaasiaklubiga ürituse, kus käisime kostümeeritult mööda Pärnut ja jagasime piparkooke, puhtalt igavusest. Kui ma võidaksin mitu miljonit, siis ma tahaks sedasama teha, lihtsalt mööda Pärnut jalutada ja inimestele 500-krooniseid jagada.
9. Mu viimase semestri keskmine hinne oli A.
10. Mu lemmiklill on kalla.

Kommentaarid
  1. Veronika ütles:

    Kuidagi tuttav nimekiri. Kordub? Ah, ei mäleta kah.See sinise asi. Sa vaeseke ei tundnud meie peldikus end üldse hästi vist. Hea, et me sind sinisesse tuppa ei pannud:D Seal on isegi lagi helesinine… :DMa jällegi reeglina vihkan roosat. Roosast toast, autost, käekotist või mööblist ei hakkagi ma vist kunagi aru saama. Väikeste tüdrukute seljas või kontrastiks mustale isegi kärab a muidu on täiesti vastuvõetamatu:D

  2. Mia Raven ütles:

    Seda viimast ma muide teadsin 🙂

  3. Evelin ütles:

    kunagi käsime sõbrannedega selveris ja mai kino ees igavusest õhupalle jagamas 🙂

  4. Rents ütles:

    Hah, kellele siis ei meeldiks poisse punastama panna. Ma ainuüksi selle pärast oma prantsuse keele pinginaabrit järjekindlalt kiusangi. 😀

  5. Karie ütles:

    Väga hea et sa oma lemmik lille mainisid. Hakkasin uurim amilline see on ja sain teada, et mul üks õitseb parasjagu. Sain jälle targemaks.

  6. irvikkass ütles:

    Vot sinist värvi ei salli mina ka! Väga äärmisel juhul võib selle teksadel ära kannatada(aga kuna ma kannan nagunii enamasti kleite ja seelikuid…)

Lisa kommentaar

