Kvaliteetaeg alaku!

Posted: aprill 12, 2010 in Uncategorized

Oh, need ilusad ilmad… Kui kaua ma ootasin! Ärge saage valesti aru, ma ikka veel ei armasta suve, kogu seda päikest, palavust ja poolalasti olekut. Vot praegune 14-15 kraadi on mu igavene lemmik, kogu aeg võikski just seesugune olla!
Mätas on kuiv, tuju on hea, mänguväljakud lapsi täis ja aeg lendab unistades. Mida võiks elult veel tahta!

Eile oli meil mõnus pärastlõuna, kui sain peale pikka Viljandis olekut oma kallid tütred tagasi ning läksime Mamma juurde einestama ning ilusa ilma jätkuks õue rattaga sõitmist õppima. Melian sõidab hoolega oma retrokolmekal, kuigi jalad vaevu pedaalidele ulatuvad, aga plika on kange. Vahepeal avastas ta enda suureks rõõmuks muidugi ka selle, et jalad ulatuvad pedaalide asemel hoopis maha hästi ja siis saab tippida ning allamänge veereda.
Mirith sai esimest korda päris ratta selga, aga ilma abiratasteta sõit vastu minu ootusi siiski ei õnnestunud üldse. Ega mul kannatust ka polnud, vaevu pool tundi vaatasin, kuidas Silmarõõm ja Mirith jändasid – endal polnud mul üldse kannatust ega oskust käsi külge panna. Seejärel möllasime veidi garaažis Papa katkise autoga ning saime siiski Iti rattale abirattad külge. Seejärel läks sõit veidi ladusamalt. Plika teatas eile rõõmsalt, et täna võiks juba rattaga lasteaeda minna, ise ei oska veel korralikult sõitagi.

See oli tõeline kvaliteetaeg. Iseenesest me ju ei teinudki midagi, aga lihtsalt see ilusa ilmaga õues olek, lapsed armsates riietes, mitte talvekombekates jõmbud – isegi töökinnastes Silmarõõm oli ääretult seksikas. Kogu see kompott kokku jättis mingi seletamatult võrratu tunde sisse. Täisväärtusliku.

Täna jätkasin sain ka ise esimest korda sel aastal ratta selga, käisin Mahedas Margis süüa toomas. Nad ikka teavad, kuidas oma kliente hoida – kui müüjanna mõnda aega ei leidnud kassaprogrammist ube üles, sain need lihtsalt tasuta kauba peale! Eriti tore oli seetõttu, et olin just enne käinud Riiamariis endale näokreemi ostmas ning Mahedasse Marki minnes avastasin, et nemadki müüvad nüüd Santet ja toosama kreem oli seal 30.- odavam.
Ma ei väsi seda poodi kiitmast – inimesed teevad oma asja hingega ja see võtab alustava äri piseviperused kõik meelest kiirelt ära, pood on lihtsalt nii jumalik!

Kommentaarid
  1. Liis ütles:

    Ma olen 100% sinu klubis – praegu on parim aeg üldse!

  2. Kati ütles:

    Mulle on ka alati kevad rohkem meeldinud,kui suvi. Kõik on nii värske ja talvevatid saab kappi panna, samas pole liiga palav. Ja elu kvaliteetaeg ongi mu arust see aeg,kui lihtsalt olla oma pere ja kallitega koos, jalutada, toimetada tavalisi koduseid asju ja tunda rõõmu väikestest asjadest.

  3. KV ütles:

    Indeed, sellised ilmad on parimad, võrreldes suveläpatisega

  4. Pesukaru ütles:

    Eestimaa suves vist küll liigse kuumuse üle kurta ei saa. Kevadel on see värskus looduses ühest küljest jah väga ilus. Teisest küljest on minu meelest sellisel ajal müügil kõige jubedam värske söögikraam (pea silmas köögivilju), nii et suve vastu ei saa kevad selles suhtes kunagi. Oma aia tomatid, kurgid, suvikõrvitsad, oma aia maitsetaimed, õunad, kirsid, ploomid, maasikad – nom-nom-nom 😀

  5. mermaid ütles:

    Oioi.. mina ootan suve 😀 ja Pärnu randa :),,, ja karusmarju!

Lisa kommentaar

