Tulevane natsipreili

Posted: aprill 14, 2010 in Uncategorized

Hommikul lasteaeda jalutades mängisime oma hääldamismängu, mis seisneb siis selles, et mina ütlen raskemaid sõnu ning Mirith kordab neid järgi, samuti küsib tähendust ning Melian ajab meid mängida üritades niisama vahepalana naerma.
Mina: “Ksenofoob”
Mirith: “Ksenofoob. Mis see tähendab?”
“No need on inimesed, kellele ei meeldi juudid ja…”
“Mis need juudid on?”
“Lihtsalt üks rahvus.”
“Aa, nagu idioodid või?”

Allmärkusena tahaksin öelda, et, jah, ma tean küll, et ksenofoobia hõlmab võõrkultuure, aga kuna see sõna meenus mulle ühe tuttava juudikeskse blogipostituse hulgast, oli see esimene meenuv rahvus ning ei, meie peres ei leidu ei rassistlikke ega ksenofoobseid mõttemalle.

Kommentaarid
  1. kurimuri ütles:

    Hahhahahaaa!!! 😀 Idioodid on vist maailma arvukaim rahvus sel juhul. 😀

  2. Mia Raven ütles:

    Mul poiss ütles ükspäev:"Kuradi juut!"Siiani pole aimu, kuskohast see väljend tuli. Ise ei kasuta nagu… 😀

  3. Rents ütles:

    Ma olen seda ilmselt juba öelnud, aga mul on ikka hea meel näha, et mõni ema viitsib oma lastega niimoodi tegeleda – vastukaaluks ühele teisele emale, keda ma tunnen ja kes ütles oma lapse kohta, et "Nojah, eks ma tean küll, et ta selles vanuses peaks nagu rohkem rääkima, aga mis ma ikka ära teen, ega ma ei hakka ometigi nagu loll ütlema, et "vaata, see on puu!"" Ma, loll, arvasin sinnani, et see on elementaarne, et kui ma mulle hoiustatava lapsega aias jalutan, siis muudkui seletan, mida me parajasti vaatame. :DAga Austraalias käib laste kasvatamine üldse kuidagi hoopis teistmoodi. See on muidugi kena, et inimesed on laste vastu tolerantsemad (ja lapsed omalt poolt vastavad sellele mitte lõugamisega, sest mis sa ikka lõugad, kui kõik sõbralikud on), aga kui keegi näiteks oma 8 kuud vana tite poe põrandale käputama laseb ja ise teda andunud pilgul jälgib, siis on mul küll imelik. Mitte et mind häiriks see, et ta mul ees on vms, aga paratamatult mõtlen, et kõik inimesed kõnnivad seal põrandal ju oma poriste kingadega, kõiki asju on sajad käed juba näppinud jne. Foobik olen vist.

  4. Rents ütles:

    Pean ikka juurde lisama, sest see käib nii minu pereplaneerimise juurde:Enne kui lõplikult otsustad laste muretsemise kasuks, otsi abielupaar,kellel on juba lapsed. Kritiseeri kõva haalega nende kasvatusmeetodeid,vahest kannatlikku meelt ja seda, kui halvasti neil õnnestub korrale kutsudaoma sõnakuulmatuid ja halvasti käituvaid lapsi. Õpeta, kuidas nad võiksidparandada oma laste unerütmi, harjutadapotil käimist ja õpetada neile häid lauakombeid. Naudi täiel rinnal, kunasee on viimane kord sinu elus, kui kõike tead.

Lisa kommentaar

