Lauluaias 2010

Posted: aprill 23, 2010 in Uncategorized


Jällekord on käes see aprillikuine aeg. See aasta on lauluvõistlusel kõva konkurents, sest kokku on soliste lausa 85! Eelmisel aastal oli pea poole vähem.
Ma ei hakka tegelikult midagi ennustama, sest Mirith ei võtnud seekord asja entusiasmiga ning nakatas selle puudusega ka mind. Ta laulis ilusti puhtalt, aga sassi läks lausa kahel korral, no ei saanud laulu seekord korralikult pähe. Kuid eelmisest aastast on ju võit taskus ja üleeelmisest samuti auhinnaline koht, nii et vist ei pettugi eriti, kui edasi ei saa.

Melian aga näitas oma “kohutava kahese” iseloomu, tegin talle liiga, et ei lubanud kesk sopast põrandat jalanõusid ära võtta ning valgetes sukkades ringi lasta. Mina ei oskanud muud teha, kui haarasin oma valjuhääldi kaenlasse, kebisin maja teise otsa ja nutsime koos. Ma ei oska lihtsalt iseloomutseva lapsega midagi peale hakata, sest Mirith ei teinud kunagi nii, mul pole kogemust. Tunnen end nii jõetuna. Eriti häiriv on siis kellegi kommentaar, et anna laps isa kätte. Tahaks tervele maailmale karjuda, et ma olen üksikema, mul pole teda kellegi kätte anda.
Eks see minu matusemeeleolu peale juhtunut mõjutas ka kindlasti plika laulmist, peale proovi tuligi klaverisaatja ütlema: “Ja emmel ei ole lapse laulmise ajal nii etteheitev nägu peas.”
Naeratasin siis hiljem laialt ja Mirith naeratas vastu, nii et terve saal tegi kooris “aww” häälitsust. Lauluõpetajagi ütles pärast, et Iti võlub oma sarmiga. Loodame siis seekord sellele.

Kommentaarid
  1. Katri ütles:

    Hoian Itile pöialt, ära pane kommentaatoreid tähele!

  2. Veronika ütles:

    Iseloomuga lapsed. Jaa. 😀 Ega sa muud teha saagi, kui kaenlasse ja teise ruumi. Ma vahel nii gatsen on/off nuppu, kui lastel iseloomu näitamise hood peale tulevad aga mis teha. Peab maadlema oma jõuetusega. Itil läheb kindlasti hästi olenemata kohast. Laste puhul on tähtsaim osavõtt ja lähedaste kiitus. Ma olen kindel, et sina oskad oma lapsele eduelamust pakkuda ka ilma auhinnalise kohata:D

  3. Katrin ütles:

    Ega muu siin ei mõjugi, laps kanelasse ja saalist välja – seda olen isegi paar koda pidanud tegema. Nii, et pole hulle – küll läheb üle :)Edu Mirithile!

  4. viki ütles:

    Tead, mulle tundub, et need teised järeltulejad ongi sellised iseloomuga tegelased, mul tibi ka. Kutt oli nii rahulik ja teine ka aga see tibi. hoia alt, selline loom kallal et vahel tahaks suukorviga teda välja viia 😉

  5. Rents ütles:

    See, et teisel lapsel on karmim iseloom, kõlab päris kavalalt – kui esimene laps juba selline oleks, siis ju keegi ei julgeks teist saada enam. :DAga tglt tahtsin ma hoopis seda öelda, et superlahe soeng un sul, tahaks seda lahtiste juustega näha 🙂

  6. Pisike ütles:

    Kas Sa usud, kui ilus Sa oled, Morme?!?

  7. Mia Raven ütles:

    Te olete nunnud!

Lisa kommentaar

