Ballettmeister

Posted: mai 8, 2010 in Uncategorized

Tegelikult on mul kari etendusi üles märkimata, aga alustan hetkel tagantpoolt, ehk nii on hõlpsam meelde tuletada.

Niisiis. Ballettmeister. Tunnistan, et ootasin seda etendust vägagi huviga, kuna piletid olid olemas juba kuid enne etendust. Vahepealses parimate etenduste küsitluses sai lausa sinisilmselt see etendus ära märgitud, ise polnud vaatamas käinudki! Aga tee või tina, peale etendust oleks veelgi kindlamalt selle sinna lahtrisse märkinud.

Ehk siis see lavateos tõesti meeldis mulle. Esimene vaatus polnud niii kohutavalt hea, samas mängisid ka võib olla mu emotsioonid rolli, kuna minu teatrisse jõudmine oli pikk ja vaevaline tee, saime napilt üldse saali ja siiski pidime Silmarõõmuga eraldi istuma. Teise vaatuse ajal saime ilusti kõrvuti istuda ja teine vaatus oli ka kõvasti parem! Tegelikult möönis sama mu emagi.

Tegemist on siis pseudoajaloolise põnevusega, kus saab nii tantsu kui ka tulistamist, nii nalja kui ka hirmu, nii peavangutamist kui ka rõõmsat kaasaplaksutamist. Paljud näitlejad mängivad mitmeid eri rolle, kuid kehastuvad suurepäraselt ümber, pisidetailid on lihtsalt, aga loovalt lahendatud ning huumorit ja keerde leidub igal sammul.

See on üks neist etendustest, mille puhul on tõeliselt kahju, kui see läbi saab.

Kommentaarid
  1. misery ütles:

    Käisin sama etendust samal päeval vaatamas, ja olen täpselt samal arvamusel – esimene vaatus oli ok, aga teine oli hea. Rahvatantsuansambel Sõleke on ikka päris lahe 🙂

Lisa kommentaar

