Lill emadepäevaks

Posted: mai 9, 2010 in Uncategorized

Head emadepäeva!

Minu jaoks on emadepäevad olnud sellise umbmäärase tähendusega. Ühelt poolt armastan neid hirmsasti, sellega kaasaskäivaid kaarte ja lasteaiapidusid, seda justnagu tähelepanu. Teiselt poolt ootan siiski neid aastaid, mil lapsed on juba piisavalt suured, et hiilida poodi või kööki kooki tegema. Päris-päris ise.

Minu suur usk emadepäeva kadus minu abielu ajal, kuna Härra miskipärast ei pidanud seda päeva eriti oluliseks, ei toonud kunagi laste eest lilli ega soovinud õnne. Jah, ma tean, et ei pidanud, ma pole ju tema ema, aga… Aga ma ootasin, iga aasta siiski ootasin. Isadepäevaks tegime alati midagi erilist, küllap see siiski ei lugenud.
See aasta on paljuski eriline emadepäev. Lisaks Mirithi peole saan minna ka Meliani esimesele emadepäevapeole, esimesele lasteaiapeole. Kuigi ma tänast päeva kuidagi eriti tähistada ei saanud – hommikul viisime ühele vanaemale lilled, teine on kahjuks maal, temaga tähistasime juba reedel, oma vanaemadega olen mõtetes, sest neid pole enam meie hulgas, ja minu töökoormus tapab vist isegi idee koogi tegemisest – on mul mingi kummaline rahu hinges, mida siin varem pole olnud.

Vast seepärast, et just siis, kui olin lõpetanud lootmise ja mõelnud, et see päev on minu jaoks lihtsalt üks emadepäev, ilma suure algustäheta, tuli armas žest sealt, kust ma seda ei ootanud – üks tugev kätepaar libises hommikul mu ümber ja keegi sosistas kõrva “Head emadepäeva” ning mõni aeg hiljem poes kadusid üks tütarlaps ja üks meesterahvas kuhugi, tulles tagasi lillega – minu elu päris esimene emadepäevalill.

Kommentaarid
  1. Kristina ütles:

    Mina ei ole nõus, et mees ei pea oma laste emale lilli kinkima, peab küll! Austama juba seda, et naine talle need lapsed sünnitas.
    Hea on see, et sel aastal on see päev sinu jaoks palju positiivsema tähendusega!

    • Kass. ütles:

      Minu meelest on see küll nõme arvamus, et inimene *peab* seda või teist tegema, lillekribulaid tassima vms. Ja et inimene *peab* kedagi austama. Sellised asjad ikka teenitakse ära. Nii et kui juba koos elatakse & teineteist ikka armastatakse, siis miks mitte kinkida lilli. Eriti, kui see teisele inimesele nii palju tähendab. Aga mingi karm kohustus see nüüd vaevalt on.

  2. Kati ütles:

    Meie pere jaoks olid ka emade- isadepäevad need tähtpäevad ,kus tänasime ka teineteist selle eest, et just TEMA valis mind oma lapse vanemaks. Alati sain liileõie ja kingituse ja mina omakorda isadepäevaks katsusin kasvõi erilisema õhtusöögi valmistada 🙂

  3. Kati ütles:

    Meeletult armas 🙂

  4. Veronika ütles:

    Vägam tore, et nüüd on su kõrval on inimene, kes oskab märgata mida sa igatsed:D

    Ma kaarte ja salme tänavu ei saanud – lapsed olid 2 nd kodus haiged ja nii ta siis läks. Mees hakkis mulle salatit. Ei tea kas see läheb arvesse? Vast läheb, kuna aastatega on ta õppinud, et lilledest ma ei hooli:D

  5. Mer. ütles:

    Eh.. mul tahtis postituse lõpus vägisi üks pisar end välja pressida. Supper armas!:)

  6. Tene ütles:

    Niih.. esiteks, on mul väga hea meel selle üle, et saan uuesti Teie tegemisi lugeda.
    Ja teiseks, on mul ülimalt hea meel, et Sa endale nii toreda mehe oled leidnud, kes Sind/Teid väärtustada oskab. 🙂
    Kallid Teile!

  7. säde ütles:

    selle viimase paragraafi peale tulid mul pisarad silma. kolmveerand üheksa hommikul.

  8. miiu ütles:

    jah, ma olen unetu ja jah, ma hakkasin just seal postituse lõpu poole natuke nutma

Lisa kommentaar

