Naised, kes põhjustavad liiklusõnnetusi

Posted: mai 13, 2010 in Uncategorized

Millegipärast olen ikka mina see, kes suudab just kõige tuulisema ilma jaoks lühikese ja lehviva kleidi või seeliku välja valida. Nii ka täna.
Päeval oli imeilusalt tuulevaikne ja soe, aga kui esinemiselt tulime, puhus tuulehoog mu kesk Pärnu üht toimekamat ristmikku kõigile nähtavaks. Meie tagant tulid kolm noormeest jalgratastega, üks neist põrutas vastu müüri ja tema sõber hüüdis mulle: “Näed siis nüüd, vaene poiss sõidab Sinu pärast vastu seina!”

Kommentaarid
  1. Kurjam ütles:

    Haa! 😀 Ma olen keset porta risti teinud klassikalist marilyn monroe hetke, valge ülilehviv kleit ja puha. Muidugi ma ei jõudnud käsi ette panna ja siis oli tunne nagu peadpidi padjapüüris. 😀 Tekkis juba kahtlus, et väärikaim tegu oleks kleit pähe jättagi ning vaikselt kuskile nurga taha imbuda.

  2. Jaana ütles:

    hihiii, kiusad noormehi linna vahel 😛

  3. Epu ütles:

    Hah, mul juhtus täna peaaegu samamoodi, ainult et noormehel ei jäänud muud ette, kui murulapp. 😛

Lisa kommentaar

