Ja rahutus laskus üle maa…

Posted: mai 14, 2010 in Uncategorized

Mul on mingi metsik rahutus hinges. Need soojad ilmad ajavad mu nii seest kui väljast kihevile. Tahaks end künkajalamile pikali visata, paljajalu kastemärjas rohus joosta, hämaratel linnatänavatel õlut juua ja lahtiste akendega valjult muusikat kuulata. Isegi nartsisside lõhn ajab mind pööraseks.

Ja kõik inimesed mu ümber on nii rahulikud, kindlameelsed, lausa apaatsed. Keegi ei tea, keegi ei taha, keegi ei julge… Kes möllaks minuga?

Kommentaarid
  1. Liis ütles:

    Nuh, paigutame lapsed kuhugi ära ja hääletame Portugali?

  2. Veronika ütles:

    Tühjad ja apaatsed. Minust räägid. Tähtajad on tööl enne puhkusi lihtsalt. Pole õhtul enam mingit energiat alles…

  3. hel: ütles:

    Kui sa kunagi Tartusse juhtud sattuma, siis hea meelega. Kohe päris tõsiselt.

  4. Jaana ütles:

    sul on tõeline kevad sydames! nii vaffa, et sa seda tähele paned ja naudid 🙂

  5. Kristhel ütles:

    Ma oleksin energilisem, kui mul oleks rohkem vaba aega Ma olen loodud elama vabana, kuid elamiseks on raha vaja ning seetõttu ei saa ma nautida seda möllamist ja ringi rabelemist sel määral, mis teeks mind südamest õnnelikuks! Õues on meeletult ilusad ilmad aga mina pean tööl passima…heh. Karm, et ma sel moel üldse vingun, või mis!? Aga minu jaoks on vabadus olulisem!

    Ps! See postitus pidigi siia teemasse tulema aga mitte eelmise alla 😛

  6. Kitty ütles:

    Mul on ka mingi metsik rahutus… nagu uue ajastu algus vms, imelik tunne :)))) Tahaks midagi pöörast korda saata, praegu oleksin isegi langevarjuhüppeks valmis.

  7. Pille ütles:

    Mul on ka rahutus hinges. Muudkui käiks, oleks, teeks. Aga keegi ei taha kaasa tulla 🙂 Rahutuse leevendamiseks võtan oma imearmsa lapse ja põrutan ühel nädalavahetusel eestist ära korraks. Ehk siis suudab pärast jälle rahulikumalt võtta 🙂

  8. Lais ütles:

    Njah… iga kell nõus möllama… ma kohe tunnen, et minu sees on mingi loom, kes mind täiesti pöördesse ajab…

    … seda polegi võimalik seletada… mitte lihtsalt rahutus või kevad-südames-tunne…

    Kahjuks pole Sussa kõrvalt hetkel väga võimalusi… õnneks annab mõnevõrra ka kahe-ja-poolesega möllata… aga…
    .. tahaks teistmoodi…

  9. Polkovnik ütles:

    Jah, tõesti. Sulle ainult näib, et kõik on apaatsed. Tegelikult ei ole…. mina ei ole.

Lisa kommentaar

