Pildistamist täis pühapäev

Posted: mai 31, 2010 in Uncategorized

Ooh. Ooh. Kas ma juba ütlesin ooh?

Pühapäev Tartus algas veidike nukralt, sest avastasin, et mu põlv on hirmus valus ja ma ei saa üldse kõndida. Miks? See vist jääbki saladuseks, sest enda meelest ma teda õhtul ei vigastanud kuidagi. Sebisin ikka natuke ringi ja suutsin end kõndima saada, koristasin veidi eelmise õhtu läbu, kuna sõbrad magasid, keel ripakil, üks ühes ja teine teises toas ning mõtlesin, et tagastan neile veidi nende külalislahkust. Seejärel lippasin kiirelt linna sõbrantsiga hommikust sööma, et seda päeva esimesest minutist enda jaoks eriliseks teha. See õnnestus imehästi.

Lippasin siis nohisevate sõprade juurde tagasi ja sättisin end valmis. Kell kaks tuli mulle auto järgi, “pakikandja” aitas kohvrid peale ja alustasime teed! Esialgu olin veidi nukker, muretsesin oma jala pärast ja et kas üldse suudan ilusti sisse elada. Aga õnneks oli õhkkond algusest peale nii super, et polnud mingit probleemi. Pildistasime kõigepealt Toomemäel kiriku juures, seejärel kõndisime veidi seal pargis ringi ja pildistasime kuulsal sillal, kus pulmalisedki armastavad käia. Kaks tundi läks nagu naksti.
Edasi viis tee juba stuudiosse, kus minu jaoks läks asi veidi raskemaks, sest enam polnud ju ümbrust, mis mu ilusaks teeb, pidin sellega ise hakkama saama. Imestusin kogu seda tehnikat ja sättimist vaadates – ma ei saaks kaamera taga ikka kunagi hakkama! Seal pildistasime kolmes eri riietuses, vahepeal sain isegi kiikuda. Kokku läks kolm tundi.

See oli lihtsalt hämmastav kogemus! Ma pole üldse lihtne modell, esiteks on mul pidevalt silmad kinni, kuna nad on tundlikud ja teiseks pole mul poseerimisest õrna aimugi. Õnneks oli fotograaf Gitta lihtsalt imeline – ta sättis mul vajadusel isegi juuksekarvad ükshaaval paika. Mulle väga meeldis, et ta kogu aeg soovitas ja pakkus ja sättis, ma ise end ju eemalt ei näe. Ja samas ta kogu aeg vabandas, et kui ta mind häirib, siis ma kohe öelgu – naersingi talle hiljem, et fotograaf peab lisaks kõigele muule ka veel psühholoog olema, kes kohe lennult haarab, kuidas modelliga käituda tuleb. Enda üle olin kah päris uhke, hoolimata põlvest sai palju põnevaid ja erinevaid võtteid tehtud. Meil läks ju kokku viis tundi, mis polnud kindlasti mitte lihtne ka fotograafile, aga ta veel kiitis mind, et mul isegi selle aja peale selge silmavaade ja väsimus ei paistnud piltidelt välja! Kogu sellest kremplist tehti ka väike video, loodetavasti saan sedagi näidata. Ma lihtsalt ei jõua neid pilte ära oodata!

Postituses näha siis ka kaks õrritamiseks saadetud pilti minu sessioonist Happy Days fotodega.

Kommentaarid
  1. evelin ütles:

    nii ilus.. tahaks kaa!

  2. triinu ütles:

    oi, see lehvikuga pilt on hästi ilus 🙂

  3. Kristiina ütles:

    Väga fotogeeniline oled. Ma naudin alati Sinu pilte!

  4. rojukene ütles:

    Pst, link on Sul natuke viltu läinud, lõpus on tegelikult .com, mitte .ee 🙂

    Aga väga, väga kaunis oled tõesti 🙂

  5. Gitta ütles:

    Selle com aadressiga mul endal ka mitmeid apsakaid olnud. Esiteks sai visiitkaardid kõik trükitud .ee lõpuga ja teiseks saatsin portsu maile mingil hetkel laiali vale aadressi lõpuga 🙂 Eks ta ole, et Eesti inimesele kodusem ikka see .ee. Meil on uus domeen tegemisel. Tuleb .ee lõpuga, siis vast loogilisem ja lihtsam meelde jätta.
    Aga tahtsin ka Kadrit veel tänada suurepärase koostöö eest. Räägitakse et modellide üks olulisi omadusi on kannatlikkus. Kadril on seda ikka hämmastavalt palju. Tõesti viis tundi poseerida ja ikka veel suuta mu juhiseid järgida ja värske pilguga kaamerasse vaadata…tõesti tase. Aitähh!

  6. Veronika ütles:

    Ootasin niiväga neid väljareklaamituid pilte. Ja sa oled ikka imeline:D Väga mõnus pai sai silmadele:D Aitähh nii fotograafile kui modellile!

  7. suslik ütles:

    sa oled lihtsalt nii ilus!
    🙂

  8. Siret ütles:

    Oled tõesti ilus! Enesekindlad inimesed ongi ilusad 😉

  9. Raven ütles:

    Kas varsti rohkem kah näha saab?

  10. mormelar ütles:

    Järgmisel nädalal ehk, siis kui fotograaf nendega valmis on. Enamasti ju sessioonidel ooteaeg kuu aega 🙂

Lisa kommentaar

