Posted: juuni 4, 2010 in Uncategorized

Ma olen niiii paha…

Kommentaarid
  1. Raven ütles:

    Kas on lootust parooli saada või on liiga isiklik? 🙂

  2. rojukene ütles:

    Liitun selle küsimuse osas Raveniga 🙂

  3. Pille ütles:

    mina ka

  4. Kitty ütles:

    Oh me just harjutame sama asja… sügiseks tahaks ikka ühelepoole saada, et lasteaias selle võrra kergem oleks ehk… 🙂

  5. Merili ütles:

    See on ju kohutav! Ma oleks ka sõna võtnud sellisel juhul. Aga mul Karina oli ka ju pool aastat päeval ja lõunaune ajal mähkuta ja nüüd hoius hakkas lõunaune ajal alla tegema ja nüüd kasutame mähkut. Mul ka hirmus kahju ja ei tea, mis sügisel saab kui Karina sõime läheb. Nii tahaks, et saaks selle päevase une ka kuivaks jälle.

  6. Jane ütles:

    Mida kuradit! Mul pole sõnu :S

    • Jane ütles:

      Oih, vale jutu alla sai. Tahtsin seda järgmist postitust kommenteerida. Kukkus tobedalt välja nüüd 😀

  7. Kai ütles:

    Jumal küll- ma minestasin selle jutu peale :S Kuidas see reaalne on? Kuidas sellised kasvatajad saavad olla? Päev otsa sama mähkmega ei kujutaks küll ette kuidagi :S

  8. Raven ütles:

    Aga mina sinu asemel esitaks juhatajale kaebuse. Päris tõsiselt kohe.

  9. Liivi ütles:

    Ma olen sõnatu. Ma esitaksin samuti kaebuse.

Lisa kommentaar

