Vanker sõidab mööda teed

Posted: juuni 14, 2010 in Uncategorized

Kirjutasin just foorumisse enda ja Silmarõõmu tutvumisloo. Mõnusalt nostalgiline…julgesin ka ilusti tunnistada, et kuigi varemalt kiitlesin, et järjepideva jahi tulemusena ta endale sain, selgus hiljem, et tema pani mulle silma peale hoopiski palju varem. Naljakas kah muidugi, omamoodi. Aga mulle see jahipidamine täitsa meeldib. Võiksin elukutseliseks hakata.

Kooliskäimise ajad on selleks õppeaastaks läbi. Vaja vaid veel üks uurimustöö kirjutada kohaliku raamatukogu ajaloost ja siis võib ehk kogu kupatuse lõppenuks lugeda, kui nüüd imekombel viimasel eksamil läbi ei kukkunud. Aga loodame, et nii hullusti pole. Üldiselt on see aasta hästi läinud, olen beetüdruk. Ehk siis pea kõik ained on B’d. Loodetavasti pole see mingi ühtlane trepp, et eelmine semester olid A, nüüd B, ja järgmine siis C. Muidu olen üsna varsti kadunud Viljandi Kultuuriakadeemia lõbusatelt treppidelt.
Lubasin endale, et kui uurimustöö valmis ja kõik hinded ilusti väljas, lähen lõpuks ometi oma kinkekaardiga massaaži. See väike maiustus tundub praegu ahvatlevam, kui võimalus kaheks kuuks kooliuks enda selja taga kinni lüüa. Mm, mudimine…Sellega võidab igaüks mu südame.

Lisaks füüsilisele väsimusele olen nüüd ka vaimselt väsinud. Olen küll viimase nädala jooksul veidi rohkem magada saanud, aga jaks on kadunud. Istun köögitoolil ja vaatan pesemata nõusid. Istun kohe kümme minutit. Ja lähen ohates tuppa tagasi. See tundub lihtsalt nii ületamatult raske, kraan lahti keerata, õige temperatuur leida, svamm võtta. Jõudu nagu oleks, aga keeruline tundub.
Naljakas on ka see, et kuigi ma pole tööinimene, elan selles rütmis. Ma kohe tunnen seda esmaspäeva rõhumist endal. Kuigi vedelen kodus, täna ei läinud ka last hoidma. Nädalvahetusel oli kõik hästi, lõin end isegi ilusti üles  – minikleidike ja punaste lipsudega võrksukad – aga nüüd tahaks jälle vaid Cannibali pusa selga tõmmata ja tugitooli peitudes aknast välja vahtida. Miks mitte, eks?

Ma unistasin öösel poolunesegasena peale ebay’s aknapoodlemist, et tahaks inglisekeelset alternatiivmoe blogi pidada. Aga ärkvel olles tundub see vaid ahvatlev idee, mis võtaks ilmselgelt liiga palju energiat. Ilus on unistada, eks?
Seks ja Linn 2 tahaks kah hirmsasti näha. Vot nii mimm olengi. Üritasin kursaõde meelitada Tallinnasse sõitma, et filmi vaadata, aga kõik vist pole nii pealiskaudsed mimmid kui mina, kes sellisest jamast huvituvad. Pärnusse jõuab see film vist augustis…

Ja jälle ma mõtlen, kui palju teatrietendusi mul on kajastamata. Ja kuidas ma praegu ei räägi ei oma kodu jälestamisest ega kaltsukatest ega suveplaanidest ega…Sest need kõik on nii pikad ja toredad jutud, mis väärivad omaette postitusi. Aga kas ma ka kunagi sinnamaale jõuan?

Ma olen väsinud. See vist paistab väga kaugele.

Kommentaarid
  1. p6rgukiz ütles:

    Kõik väsivad lõpuks. Ka kõige toredamad ja ilusamad inimesed 🙂
    Väsitab sebimine ja väsitab ka puhkamine. Rutiin tüütab.
    Iga inimene vajab vaheldust. Päikest. Midagi hingele.

    Püüa jaksata, sest kord saab see mööda ja tuleb tagasi jälle tahtmine olla nii elus kui elus, teha ja püüda 🙂

  2. Veronika ütles:

    On kiiremad ajad ja siis jälle vaiksemad ajad. Kevadväsimus niidab lõpuks kõiki – vähemalt enne järgmist talve on korraks zombi olla. Vist.

    Ja tiba pinnapealsust on vaid märk suurest siseelust.. Suur siseelu tahab ka vahel meelelahutust ja puhkust, eks. Seks ja linn on lihtsalt… Noh, seepärast kohe mimm küll pole:D Ma loodan…

  3. Alice ütles:

    Käisin vaatamas eile seksi ja linna. Naeru on vaja ellu ja sellest filmist sai seda kuhjaga;)

  4. pisike ütles:

    mina tulen sinuga seksi ja linna vaatama 😀

  5. Siret ütles:

    Ma mõtlen Sulle preemia välja, ausõna!
    Varsti saad ehk pisut puhata ja mängida 😉

  6. Mormelar ütles:

    Ah, mis preemia. Luisest on mul väga kahju lahkuda, koolist pole 😀

  7. Doora ütles:

    augustis? alles augustis? ma viimased paar nädalat käin ja klõpsin mai kino kodukat, et vaadata, kas nad juba hakkavad seks ja linn 2′ te näitama. isegi T on nõus minuga kinno kaasa tulema 😀

Lisa kommentaar

