Võidukas jaanituli

Posted: juuni 24, 2010 in Uncategorized

Ma ootasin terve see aeg, et keegi teeks eelmise postituse kohta nalja teemal autoga sõitmine – auto juhtimine ja no peaaegu suutsin ära oodata! Sain jah esimest korda elus ihuüksi juhiistmele ja sõitsin veidi, Silmarõõmu sõnul sain päris hästi hakkama, sõitsin isegi kolmanda käiguga 😀 Loodetavasti saab varsti jälle.

***

Jaanipäev möödus traditsiooniliselt minu suvilas, seekord väga väikse, aga ülimõnusa seltskonnaga. Nalja kui palju ja elu on ilus. Täna teiste sõprade maale edasi pidutsema! Ainuke negatiivne asi kogu õhtu jooksul oli see sääseparv. Silmarõõm hakkas mingi hetk neid lauaäärele ritta laduma, omamoodi ilus oli…Hunnikus enam polnud nii ägedad.

Melianil oli maal nii palju tegemist, et potile kuidagi ei jõudnud ja terve esimene päev möödus pükse vahetades. Jaanipäeva hommikul ärkasin järgneva peale:

“Oi, kui tubli, lõpuks ometi Sa tegid potti! Nii tubli tüdruk!”

“Ära kalla ära! Näitame kõigile!”

Kommentaarid
  1. Katrin ütles:

    Tubli! Tore, et Sulle meeldis autojuhtimine. Mulle ei meeldinud, aga pidin sõitma hakkama 😀 Aga nüüd meeldib juba 😉
    Lapsed on lahedad 🙂

  2. Rents ütles:

    Hah, kas see oli silmarõõm, kes tahtis potiga uhkustada või keegi teine?

  3. mormelar ütles:

    Hahaa 😀 Kui kellelegi veel selgusetuks jäi, siis see oli ikka Melian ise.

  4. Raven ütles:

    Ma olen ju koguaeg rääkinud, et autoga on äge sõita! 😀

  5. Kati ütles:

    Autojuhtimises oled sa minust siis tublim – ma pole teisest käigust kaugemale veel jõudnud 😛 Kahjuks ei saanud nüüd harjutada ka. Aga mulle endale ka meeldib autoga sõita ja ma aina unistan päevast, kui ma saan ja oskan seda ISE teha 😀

Lisa kommentaar

