Lokilambake

Posted: juuni 28, 2010 in Uncategorized

“Kallis, kas meie suhe on jõudnud sinnamaale, et ma võin lokirullidega voodisse ronida?”

“Meie suhe ei jõua kunagi nii kaugele, et Sa võiksid endale lokke teha!”

Kommentaarid
  1. Kristhel ütles:

    Hahahahaa, see ajas mind nii naerma 😛

  2. Kitty ütles:

    Ei tea mis teema meestel nende juustega on… minu oma lubas mu maha jätta, kui tahtsin tuka lõigata. Ilusad tavalised sirged pidid okeid olema ainult.

  3. Geisy ütles:

    Mul lubas ka maha jätta, kui poisipea endale lasen teha:D Et ei tea jah, miks mõnedele meestele naistejuuksed nii südamelähedane teema on:P
    Kuigi ma usun, et kui ma ka poisipea laseksin teha, siis Olle lõppkokkuvõttes sööks oma sõnu.

  4. Veronika ütles:

    mul mees ka vigiseb enne, aga kui lähen ja ära teen siis arvab, et päris kena. Mehed armastavad harjumuspärast. Öelgu nad mida tahavad. uutesse asjadesse tuleb nad märkamatult suunata, valikuid jätmata. Siiis harjuvad ära, et lokikuhila või poisipea või uue juukse värvi või tuka taga on ikka seesama naine. Ainult pisut uuem.

Lisa kommentaar

