Kodu, kodu, kus Sa oled?

Posted: juuli 19, 2010 in Uncategorized

Jah. Et siis. Noh. Tegelikult pole mul siiani sõnu.

Sügisest pole meil enam kodu. Ja hoolimata sellest, et ma viimasel ajal suutsin vaid seda kodu kiruda ja unistasin ärakolimisest, on mind nüüd tabanud paanikalaine. Punkt üks, mul pole kuhugi minna. Punkt kaks, ma ei suuda endale uut kodu lubada. Punkt kolm, ma ei suuda endale isegi kolimist lubada!

Jah, siin kodus on vigu, halb paigutus, ühele poole maja olevad aknad, konstantselt pime elutuba, see, et ma pean maksma kogu kommunaalide arve ja eriti need põrandad, võeh…Aga samas on see ju nii oma. Olen siin elanud kaks ja pool aastat, mu elu suurimad muutused ja otsused on siin vastu võetud, enda tehtud remont võimaldas ise valida värvid… Kodu on kodune. Kõik inimesed, kes mu kodu esimest korda näevad, ütlevad, et see on nii minulik, igas värvis ja detailis. Ma ise seda ei oska vist küll aduda – mõnikord nõustun ja mõnikord mitte.

Igaljuhul, olgu see kodu, mis ta on, ta oli vähemalt olemas. Aga ühel saatuslikul hommikul tuli saatuslik telefonikõne laste vanavanaemalt, kelle kaudu see korter on leitud. Korteriomaniku endaga on läbi nende aastate ikka paar skandaali olnud ja valmistasin end ette tohutuks sõjaks. Otsustasin mitte temaga suhtlemise tõttu oma nädalavahetust rikkuda ja kõne teha alles pühapäeva õhtul. Enne seda nutsin, naersin, trampisin jalgu ja vahtisin ohates tühjusesse. Aga imekombel oli see kõige rahulikum ja mõistlikum telefonikõne üldse. Hoolimata kirjakesest, mis ta mu postkasti jättis, oli ta nõus mulle sügiseni aega andma ja ütles isegi, et loodab, et suudame selle kõik äärmiselt rahumeelselt lahendada. Mina loodan kah, sest hoolimata mu ettevalmistustest on mu närvidele see äärmiselt kasulik.

Ketran kinnisvaraportaale, kuigi tean, kui mõttetu see on – 90% pakutavast on suvekorterid ja ülejäänud lihtsalt liiga kallid.

Minu korter…Minu korter võiks olla 2 või 3 toaline ja asuda Mai, Papiniidu, Riia mnt või Tammsaare kandis, keskküttega. Kõik kulud kokku ei tohiks olla üle 2500-3000(talvel). Seal peaks kindlasti olema köögimööbel ja pliit, kõik muu on mul endal olemas või hangitav – nii et pigem möbleerimata korter. Kõige ideaalsemas korteris on ka rõdu ja ilusad põrandad ning tegemist on läbi maja korteriga. Ja see ei tohiks asuda väga kõrgel, laste pärast. Ja leping võiks olla ikka pikemaks ajaks, et ei peaks suvel välja kolima. Olen väga korralik üürnik, kõik maksud on alati õigel ajal makstud ja lärmi ei tee, pidusid ei pea. Tahaks üürida otse omanikult, et kolimisprotsess oleks rahakotile võimalikult valutu.
Aga tegelikult…aga tegelikult on absoluutselt kõik pakkumised oodatud.

Nii et olge paid ja hoidke oma silmad ja kõrvad ka lahti. Ehk kellegi sõber, tuttav või sugulane tahab oma korterisse elanikke? Sest Haldjapiigad otsivad kodu…

Kommentaarid
  1. Siilike ütles:

    Nii kole uudis ju:( Kui küsida tohib, siis miks nii äkki teist lahti tahetakse saada? Niisama uudishimust… Aga pm mul üks sõbrant on kinnisvara maakler, uurin tema käest, äkki midagi liikvel. Kuna ta tõesti VÄGA hea lapsepõlve sõbranna, siis kindlasti saaks ka need üleliigsed kulutused ära likvideerida – on ennegi nii teinud;). Annan igatahes teada kui tal midagi sobivat silmapiiril.

  2. Kristi ütles:

    Nuhjah, vot kui Laagrisse otsiks, siis saaks pakkuda, aga Pärnus mul pole midagi… Aga usun, et leiate kodu 🙂

  3. Kertu ütles:

    Mul just oleks Viljandisse 3-toaline pakkuda, aga ilmselt sul Viljandisse kolimine oleks utoopia 🙂

    Edu ja jõudu sulle, ma usun, et kõik laabub 🙂

Lisa kommentaar

