Uus lemmikmäng

Posted: juuli 20, 2010 in Uncategorized

Vanasti oli mu lemmikmäng arst ja patsient. Mis hõlmas seda, et mina magan voodis, tekk kurguauguni tõmmatud ja tüdrukud sorgivad mu jalgu ja näppe, etendades arsti. Ilmselgelt mina ei tohi kordagi voodist välja tulla, sest ma olen niiii haige.

Täna hommikul aga tutvustati mulle mu uut lemmikmängu: “Läheme teeme emme voodi ära. Meie oleme teenijad ja emme on kuninganna ja me teeme kõik nüüd emme eest ära!”

Kommentaarid
  1. Kristhel ütles:

    Oi oi, milline luksus, ma otsustasin kah täna päeval, et olen emme sohver, sest emme sai politseionu käest trahvi Paides 😛

  2. Kati ütles:

    Oi, kuidas mulle ka selline mäng meeldiks. 😀

  3. Kristina ütles:

    Teine laps võiks ka juba ära sündida ja siis nad võiksid kiiremini suuremaks saada! 😀
    Hea küll, ma naudin seda pisikesepõlve tegelikult, aga juba see ettekujutus, et minu murumunad on kunagi nii asjalikud…. oeh… (naeratab heldinult).

  4. awekas ütles:

    Oh – huvitav, kas poisi peal saaks ka seda mängu rakendada. Noh esiteks on meil võrdõiguslikkus ja teiseks paljud teenijad olid ka meesterahvad. Kui ma vaid suudaks välja mõelda, miks kuninganna teenijal peaks üks lahe sportauto olema…

  5. Ave ütles:

    Ohhooo! Peaks ka seda mängu katsetama…:P

Lisa kommentaar

