Miks?

Posted: juuli 23, 2010 in Uncategorized

Viitsisin üle pika aja sirvida neid blogisid, mis mul Readerisse ei jookse. Ja nüüd mõtlen ja… ei teagi, kas naerda või nutta? Kuidagi hämmastavaks uueks suunaks on erinevate teatud tüüpi blogijate juures suhtumine, et “me vihkame lapsi” ja “me kepime tundetult ringi nagu mehed”. Feminism jõudis Eestisse?

Eriti naerma ajab see muidugi inimeste puhul, kes minu lapsi nähes end lolliks nunnutavad ja unistavalt räägivad, et kunagi on neil kah. Ja siis püütakse sellise asjaga tähelepanu? Ma olen esirinnas väitma, et kõik inimesed pole lapsevanemateks loodud ja kindlasti mitte ei tohiks neid liiga noorelt saada, aga sellise silmakirjalikkusega odavat populaarsust võita iga nädal korra, kui juba isegi kommentaatorid teevad vihjeid, et asi hakkab lamedaks muutuma – see on mulle natuke arusaamatu. Kui pole millestki kirjutada, siis ära kirjuta, aga vürtsitada igapäevaelulisi elemente riigitasemel skandaaliks, unustades, et kõik Su sõbrad teavad (ja räägivad!), kuidas asi tegelikult oli? Ja sealjuures mingil moodsal eesmärgil eitada oma tegelikku mõttemaailma, vaid hoopistükkis kasutada “poppi ja erilist” taktikat?

Ma ei saa aru. Oleks siis üks blogija – okei, pööras ära, kõik ei peagi ju minu maailmavaatele vastama. Aga teine ja kolmas? Miks on käputäis tarku ja huumorimeelega inimesi ohverdanud end mingile voolule või numbrite püüdmisele? Kas tõesti on ka blogimaailmas juba pealoosungiks see, et ka halb reklaam on reklaam?

Sealjuures, puhtalt rääkides minu isiklikust arvamusest, on need inimesed, kes kunagi taolise suhtumisega lugejaid püüdsid, oma suhtumist muutnud ja kui mitte lapsi saanud, siis elukogemust küll ja julgevad nüüd tunnistada, et see pole nende pärusmaa ja et mineviku arvamus oli odav. Mis mulle meeldib. Mulle meeldib, kui inimesed aksepteerivad teisi ja ennekõike seda, et nad ei tea kõike.

Kommentaarid
  1. Kristina ütles:

    Omaette kõnekas on see, et sind pole ikka veel keegi kommenteerinud…

  2. Mormelar ütles:

    Mis mõttes? Et olen kibestunud või et peaksin kah selliseid postitusi kirjutama?

  3. Kristina ütles:

    Selles mõttes, et vaadates kui kaua on möödas sinu postituse üles panekust, on tavaliselt sul siin neid kommentaare juba mõnevõrra. Ju sa tabasid punkti, mis nii mõnelegi korraks hinge torkas.

  4. mormelar ütles:

    Vabandust, ma kipun viimasel ajal inimestest halvimat eeldama 🙂

  5. Lais ütles:

    Nüüd tahaks hirmsasti mõnda sellist blogi lugeda, et teaks kaasa mõelda ja et saaks arvamust kujundada (mitte, et vahel lihtsalt neutraalselt ei võiks lugeda…)

  6. Raven ütles:

    Ilmselgelt olen midagi maha maganud… :S

Lisa kommentaar

