Kes neist naistest aru saab?

Posted: august 3, 2010 in Uncategorized

Ma olen kauem kui aasta aega ootanud oma “puhkust” ehk siis aega, mil tüdrukud lähevad pikemaks oma isa juurde. Eelmine aasta Härra vaid lubas, nii siis eelmisest suvest saati olen unistanud sellest nädalast ajast, mil olen üleni iseenda peremees. Magan, kaua tahan. Ei tee süüa, kui ei viitsi. Kuulan nii kõvasti muusikat, kui kannatab. Mul on ammu juba plaanid minna juuksurisse. Ja lõpuks ometi ära kasutada kinkekaart, mille sain (jaanuaris!) sünnipäevaks, et minna massaaži ja pediküüri. Ja minna sõbrannadega kokteilitama. Ja lugeda hommikust õhtu raamatut. Peesitada õues puu all. Oh, selline paradiis! Nädal aega päris minu aega. Kui kaua ma olen seda ootanud…

Ja eile ulgusin pool ööd Silmarõõmule, et ma ei taha lapsi Härra juurde saata.

Kommentaarid
  1. pisike ütles:

    Oh kui hästi tean, mida mõtled.

  2. Anni ütles:

    Mhmh, nii on! Unistad puhkusest ja kui siis lapsed kuhugi sokutatud saad tunned end nii halvasti!

  3. Jaana ütles:

    mina olen sellest levelist juba yle saanud, sest ilma lasteta olemise luksust pole viimase 7 a jooksul olnud. keegi on ikka minuga, seega ma kohe kindlasti ei uluks ja rõõmuga puhkaks. iseasi muidugi kui kaua…

Lisa kommentaar

