Emaüsast tulnuna

Posted: august 23, 2010 in Uncategorized

Minu laste põhjal võib küll väita, et lapseootuse kulg ja emotsioonid määravad lapse iseloomu.

Mirithi ootamise aeg oli lihtne ja rõõmus, ma ei oskanud midagi karta ega oodata, polnud ühtegi rasedavaevust, lihtsalt kõht aina kasvas. Teadsin algusest peale, et tuleb tüdruk, kuigi ta üheski UHs end ei paljastanud, kogusin vaid roosasid riideid ja nimigi oli kindel.

Täpselt samasugune on Mirith ise. Arukas, küps, kerge ja hea. Väga tüdrukulik oma riietevalikus ja huvides. Temaga on väga harva probleeme ja ilma põhjusta ta enamasti ei skandaalitse. Minu esimene vasikas vist küll aia taha ei läinud.

Meliani ootamiseaeg oli ristivastupidine – täis skandaale, hirme, vastuolusid ja isegi elutahte hääbumist. Ka füüsiliselt oli pidevalt paha olla, võtsin esimese viie kuu jooksul ainult alla, kuigi näitajad olid kõik korras. Samuti ootasin enda meelest pikka aega poissi, poole peal sain teada, et tegemist on ikkagi tütarlapsega.

Ka iseloom on vastav, Melian on kange ja tähtis, ta teab täpselt, et on maailma naba – no vähemalt meie väikese pere naba. Skandaalitseda ja vastu hakata oskab ta võrratult hästi, sama hästi oskab ka oma armsat külge näidata. Ka tema areng oli võrdlemisi poisilik, rääkima hakkas pigem hiljem, aga suur turnija ja laamendaja on siiani. Ta on täpselt seda tüüpi tüdruk, keda kujutan ette idee ajel end kiilakaks ajamaks ning kes toob tumedanahalise naise mulle miniaks.

Piltide autoriks on Egne.

Kommentaarid
  1. Jaana ütles:

    minu kaksikud on täpselt samasugused. ka võrdlus on samasugune. ainuke erinevus, et ootasin neid yhel ajal ja emotsioonid olid ju mõlemale võrdsed.

  2. Veronika ütles:

    Ilusad pildid – kiitus Egnele! Mu lapsed nii must-vaged pole. Suht röövlid ja imelised inglid oskavad mõlemad olla. Siiski jah, kui meenutada, siis olid rasedused mõlemad ka isgal kuul ise mood – pisut iiveldamist ja kaalukaotust, pisut laiskust, pisut hüperaktiivust, pisut melodraamat ja palju ilusat ka.. Eh. Hästi pingutada, siis saab teatud mööndustega su teooriat laiendada küll:D

  3. Kristhel ütles:

    …meie peres pidin mina siis see viimane iseloomustus olema. Ja kiilakakas ajada olen ma juba peast läbi lasknud 😀

Lisa kommentaar

