Oo, kohvipaks, ütle mulle, mida tulevik toob…

Posted: august 28, 2010 in Uncategorized

Või siis võib ka keegi teine nõu anda.

Mul on dilemma, mida ma ei suuda lahendada. Uues kodus on tüdrukute tuppa vaja kummutit, mis mahutaks nende mõlema riided. Käisin kõikvõimalikud ja kõikvõimatud kasutatud mööbli poed läbi, aga ei midagi. Uurisin uutest poodidest nii netis kui linnas, ja kõige odavamad variandid olid nii 2500.- kanti, kusjuures mitte puidust, vaid plaadist. Leppisin siis vaikselt alternatiivse mõttega – ühes poes olid kaks kappi, madalad, vanad ja natuke liiga väikesed, aga kokku vaid 350.- ja idee poolest sobilikud.

Kuni mulle soovitati veel ühte poodi ja voila! Täpselt selline kummut, nagu tahan, suur ja täispuidust – 1350.- Haiglaselt odav hind, sest tegemist laojääkidega.

Aga nüüd ma ei suuda otsutada. Kummut oleks mulle suur ja keeruline väljaminek, teiselt poolt oleks see kindlasti mitmekümneks aastaks. Samas ma ei tea kunagi, millal jälle kolima pean ja kuhu…Teised kapid jätaks südamerahuga prügikasti kõrvale, kui tarvis. Aga see kummut oli täpselt selline, nagu ette kujutasin…

Kommentaarid
  1. Kristina ütles:

    Korralik ja kvaliteetne mööbel on alati asi, millesse tasub investeerida. Alati! Kui kummuti pärast just päris nälga ei jää, ostaks ma kindlasti ära!

  2. Gasolina (pereklubikas) ütles:

    mina ka ostaks.

  3. Kai ütles:

    Kindlasti osta, kui vähegi võimalik 🙂 See ju eriti hea pakkumine ja kui veel täpselt selline nagu sa soovid, siis pole küsimustki 😛

  4. Marin ütles:

    Mina arvan, et kui sa kummutit ära ei osta, siis see jääb kripeldama ning hiljem vaatad seda toa nurka kahetsusega ja mõtled, kui hästi see sinna oleks sobinud. Vähemalt minu enda puhul oleks küll nii. Täispuidust kummuti kohta on see hind ka odav ja ehk oleks keeruline väljaminek ikka seda väärt. 🙂

    Aga muuseas, kummutitest rääkides. Mul oleks ka Tallinna korterisse vaja kummutit, mis kõik mu hilbud endasse mahutada suudaks, ja ma ka ei taha mitte mingil juhul plaadist. Käisin samuti mingi aeg tagasi Pärnus kõikvõimalikud kasutatud mööbli poed läbi, aga samamoodi – ei midagi. Äkki räägid mulle ka välja, mis poodi sulle soovitati:)?

  5. Kitty ütles:

    Minu kogemused näitavad, et kui ära ei osta, siis:
    a) pärast ilgelt kahetsed
    b) kui otsustamisega hiljaks jääda ja ostma lähed, on kummut müüdud

    :))

  6. Katrin ütles:

    Nõus kõigi eelkõnelejatega 😀

  7. Tiina ütles:

    Muidugi osta ära. Kindlasti hiljem muidu kahetsed.

  8. kessu ütles:

    Kummut muidugi! Kuidagi ikka saab…

  9. Raven ütles:

    Kui nii kripeldab, et sellest siin rääkisid, siis soovitan ära osta. 🙂

  10. Geisy ütles:

    Kui sa juba selle postituse siia tegid, siis justkui teadmisega, et sa tahad kinnitust oma mõttele see ikka ära osta:D Seega osta 🙂

  11. Siret ütles:

    Kummutit saab ju väga mitmeotstarbeliselt veel kasutada ja on üks väärt asi! Kust leidsid?

Lisa kommentaar

